w sprawie powołania stałej komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

ZARZĄDZENIE Nr 2/05

BURMISTRZA TYKOCINA

z dnia 14 lutego 2005 roku

w sprawie powołania stałej komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim w Tykocinie

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm/ oraz § 43 ust. 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym /Dz. U. Nr 191, poz. 1957/ zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję stałą komisję likwidacyjną w składzie:

1) Pani Małgorzata Ostrowska - Przewodniczący

2) Pani Marzena Rogalewska - członek

3) Pan Piotr Korziński - członek

§ 2. Osoby powołane do komisji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z przepisami przeprowadzenia likwidacji zużytego bądź wyeksploatowanego sprzętu biurowego i użytkowego.

§ 3. Likwidacji dokonuje się na wniosek osoby odpowiedzialnej materialnie.

§ 4. Z czynności likwidacji (zniszczenia) komisja sporządza protokół zawierający następujące dane:

1) datę likwidacji (zniszczenia),

2) nazwę, rodzaj i cechy identyfikujące przedmiot,

3) przyczynę likwidacji (zniszczenia),

4) sposób likwidacji (zniszczenia),

5) podpisy z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska osób upoważnionych do podpisania protokołu.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Tykocina Krzysztof Chlebowicz

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Barbara Zachowicz

Wprowadzający: Barbara Zachowicz

Data wprowadzenia: 2005-04-19

Data modyfikacji: 2005-04-19

Opublikował: Barbara Zachowicz

Data publikacji: 2005-04-19