Zarządzenie Nr 4/06
Zarządzenie Nr 4/07
Burmistrza Tykocina
z dnia 28.02.2007 roku
w sprawie powołania Komisji odbioru autobusu związanego z realizacją projektu pn. ,, Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z gminy Tykocin”
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591z póżn. zm.) zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuję Komisję odbioru autobusu w następującym składzie :
1. Przewodniczący Komisji:
- Alina Matysiuk Stankiewicz – architekt gminy
2. Członkowie Komisji:
Członkowie Komisji ze strony Zamawiającego
- Krzysztof Wnorowski – inspektor ds. drogownictwa
- Adam Sokolewicz - Kierowca autobusu
§ 2.
1. Odbiór autobusu wymienionej w § 1 niniejszego Zarządzenia odbędzie się w dniu
1.03.2007 r. o godzinie 12.00
2. Zebranie członków komisji o godz. 11.30 w budynku Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy Pl. Czarnieckiego 2 pok. Nr 3
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz
Metryka strony