Zarządzenie Nr 38/2007

Zarządzenie Nr 38/2007
Burmistrza Tykocina
z dnia 31 października 2007 roku
w sprawie powołania stałej komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm/ oraz § 43 ust. 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym /Dz. U. Nr 191, poz. 1957 zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję stałą komisję likwidacyjną w składzie:
1) Pan Toczydłowski Kazimierz – Przewodniczący
2) Pani Wiesława Sakowicz – Dąbrowska – członek
3) Pan Krzysztof Wnorowski – członek
§ 2. Osoby powołane do komisji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z przepisami przeprowadzenia likwidacji zużytego bądź wyeksploatowanego sprzętu będącego na wyposażeniu jednostek OSP..
§ 3. Likwidacji dokonuje się na wniosek osoby odpowiedzialnej materialnie.
§ 4. Z czynności likwidacji (zniszczenia) komisja sporządza protokół zawierający następujące dane:
1) datę likwidacji (zniszczenia),
2)  nazwę, rodzaj i cechy identyfikujące przedmiot,
3) przyczynę likwidacji (zniszczenia),
4) sposób likwidacji (zniszczenia),
5) podpisy z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska osób upoważnionych do podpisania protokołu.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

Metryka strony

Udostępniający: UM Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Paweł Pogorzelski

Wprowadzający: Paweł Pogorzelski

Data wprowadzenia: 2007-11-08

Data modyfikacji: 2007-11-08

Opublikował: Paweł Pogorzelski

Data publikacji: 2007-11-08