przebudowa dróg

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin, ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, fax 085 7181627.
 
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OPIS
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny drogi gminnej nr 105481 B od drogi powiatowej w miejscowości Sawino do granicy gminy Tykocin, oraz Remont kapitalny drogi gminnej nr 105503 B w miejscowości Saniki do drogi powiatowej Tykocin - Złotoria nr 1380B.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny nawierzchni bitumicznych poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami na drodze gminnej nr 105481 B od drogi powiatowej w miejscowości Sawino do granicy gminy Tykocin, oraz drogi gminnej nr 105503 B w miejscowości Saniki do drogi powiatowej Tykocin - Złotoria nr 1380B
Szczegółowy opis robót wraz z określonym zakresem, ilościami stanowi załącznik nr 9 (Przedmiar robót) do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, wraz ze szczegółowym zakresem robót.- zał. Nr 10
Miejsce realizacji zamówienia (miejscowość Sawino, Saniki gm. Tykocin)
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
·                Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wwadium.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 
·                Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163), tj.:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163);
1.5. Muszą dysponować odpowiednimi pod względem kwalifikacji pracownikami inżynieryjno technicznymi: - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa
1.6 Muszą posiadać doświadczenie i przygotowanie fachowe - zrealizowali w ciągu ostatnich 2 lat min. 2 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia potwierdzonych min. 2 referencjami od Zamawiających.
1.7. Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym);

1.8 Wykonają zamówienie publiczne do dnia 30.07.2008r.;
1.9 Akceptują warunki płatności, tj.: - 30 dni od wystawienia faktury
1.10 Udzielą co najmniej 2 letniej gwarancji na wykonane prace
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.


Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa
zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w
art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego
postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie
utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów
potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się
na przedłużenie okresu związania ofertą,

3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:
- niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do
składania ofert,
- zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na
podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie
omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
- nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku
zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - wg zasady spełnia - nie spełnia
·                Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3;
1.2. Szczegółowy kosztorys ofertowy, zgodny z dołączonym przedmiarem robót
1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień
publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
1.4.Wykaz pracowników na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów). W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 4
1.5. Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 przewidzianego do realizacji zamówienia (rodzaj sprzętu, rok budowy, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności, władania
1.6 Dane dotyczące podwykonawców ( w przypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 6 do formularza oferty wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 4
1.7 dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 2 lat zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem na formularzu stanowiącym załącznik nr 7; wraz z referencjami od poprzednich zamawiających.

1.8 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;


2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ppkt. 1.3,1.8, dla każdego a z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek..
 
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin pok nr 7 - sekretariat.
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP dnia 15.02.2008 r.
 
 
Tykocin dn. 15.02.2008 r.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz

Metryka strony

Udostępniający: UM TYKOCIN Piotr Korziński

Wytwarzający/odpowiadający: Paweł Pogorzelski

Wprowadzający: Paweł Pogorzelski

Data wprowadzenia: 2008-02-15

Data modyfikacji: 2008-02-15

Opublikował: Paweł Pogorzelski

Data publikacji: 2008-02-15