Sprawa PIF. 7632 – 6/08

Tykocin 2008-08-05
BURMISTRZ TYKOCINA
Sprawa PIF. 7632 – 6/08
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego i wystąpieniu do organów współdziałających
          Działając na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami) informuję, że przystąpiono do rozpatrywania wniosku Burmistrza Tykocina reprezentującego Gminę Tykocin, 16-080 Tykocin, ul. Złota 2 w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji pod nazwą Rozwój infrastruktury edukacyjnej w gminie Tykocin w zakresie dopcieplenia ścian i dachów oraz przebudowy terenu w zakresie dróg wewnętrznych, chodników, zatoki autobusowej, ogrodzenia Zespołów Szkół i Przedszkola w Tykocinie i Radulach na działkach nr geod. 2041, 2042, 2043, 2044/1, 2045, 2046, 2049, 2052, 1873/4 poł. w Tykocinie oraz 61/24, poł. w Radulach, gmina Tykocin”.
            Wniosek został umieszczony w publicznie dostępnym wykazie danych wniosków o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji i jest wyłożony do wglądu w pokoju nr 3 w Referacie Planowania Inwestycji i Funduszy Strukturalnych Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godzinach 800-1500.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
            Wszystkich zainteresowanych informujemy, że wszelkie uwagi i wnioski można składać w miejscu wyłożenia wniosku w pokoju nr 3 w Referacie Planowania Inwestycji i Funduszy Strukturalnych Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godzinach 800-1500.
Zgodnie z art. 48 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo ochrony środowiska, mając na uwadze:
1) § 3 ust. 1 pkt 56,  rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. 257, póz. 2573 ze zmianami),
            2) załącznik II pkt 10 b) i d) Dyrektywy Rady 85/337/EWG z dnia 27 czerwca 1985 roku w sprawie oceny skutków niektórych publicznych i prywatnych przedsięwzięć dla środowiska,
oraz art. 32 ust. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:
- Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białymstoku
- Starosty Powiatu Białostockiego.
- Wojewody Podlaskiego
 
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych.
Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez za­mieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Infor­macji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. Złotej 2 w dniu 05.08.2008 r.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz

Metryka strony

Udostępniający: Adrian Pogorzelski

Wytwarzający/odpowiadający: Paweł Pogorzelski

Wprowadzający: Paweł Pogorzelski

Data wprowadzenia: 2008-08-05

Data modyfikacji: 2008-08-05

Opublikował: Paweł Pogorzelski

Data publikacji: 2008-08-05