z25
Zarządzenie Nr 25/08
Burmistrza Tykocina
z dnia 6 sierpnia 2008 roku
W sprawie powołania komisji odbioru robót dotyczących inwestycji pn ,, Przebudowę dróg gminnych nr 105495B(od km 0+000 do km 0+800 - odcinek I) oraz 105518B (od km 0+000 do km 0+424,30 -odcinek II ) w miejscowości Pajewo gm. Tykocin – ETAP II”
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządzam co następuje:
§1.Powołuję Komisję odbioru robót w następującym składzie :
1. Przewodniczący Komisji :
- Alina Matysiuk Stankiewicz – Architekt Gminy
2. Członkowie Komisji:
Członkowie Komisji ze strony Zamawiającego
- Krzysztof Wnorowski – podinspektor ds. drogownictwa
Członkowie Komisji ze strony Wykonawcy
- Irena Grodzka – kierownik ds. technicznych
- Zygmunt Wojtkowski - kierownik budowy
Obecni przy odbiorze:
- Stanisław Adamski – Inspektor nadzoru
§ 2. Odbiór inwestycji wymienionej w niniejszym zarządzeniu odbędzie się w dniu 8.08.2008 r. o godzinie 12.00.
§3. Do zadań komisji należy:
1. Sprawdzanie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
2. Ocena jakości robót inwestycji w oparciu o dostępne materiały oraz wizytacja w terenie.
3. Dokonanie protokolarnego odbioru inwestycji lub wyznaczenie daty ponownego odbioru robót w przypadku stwierdzenia usterek i wad wymaganych do usunięcia uniemożliwiających dokonanie odbioru.
4. Po dokonaniu odbioru inwestycji zostanie ona przekazana do eksploatacji.
§4. Komisja zakończy prace z chwilą dokonania odbioru inwestycji .
§5. Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania
Metryka strony