Ogłoszenie

Tykocin: Przebudowa dróg gminnych: nr 105487(dz. nr. geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare ,gmina Tykocin od km 0+000 do km 0+952 i nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin od km 0+000 do 0+844 wraz z przebudową przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare
Numer ogłoszenia: 18175 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin , ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, faks 085 7181627.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych: nr 105487(dz. nr. geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare ,gmina Tykocin od km 0+000 do km 0+952 i nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin od km 0+000 do 0+844 wraz z przebudową przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowie drogi gminnej nr 105487(dz. Nr. Geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare ,gmina Tykocin od km 0+000 do km 0+952 , oraz Przebudowie drogi gminnej nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin od km 0+000 do 0+844, wraz z przebudową przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare W zakres robót miedzy innymi wchodzą: roboty przygotowawcze, karczowanie drzew i krzewów, roboty ziemne( wykopy i nasypy) , odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, wykonanie zjazdów , oraz nawierzchnie tj.- (wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowej standard II grub. 3,5 cm po zagęszczeniu i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej standard II grub. 3,5 cm po zagęszczeniu , oraz prace związane z przebudową przyłączy telefonicznych Szczegółowy opis robót wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią załącznik: nr 3 -Przedmiary robót-(3.1- Przebudowa drogi gminnej nr 105487(dz. Nr. Geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare ,gmina Tykocin od km 0+000 do km 0+952 , nr 3.2- Przebudowa drogi gminnej nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin od km 0+000 do 0+844)3.3 Przebudowa przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare do SIWZ, projekty budowlane- zał nr 7 ( nr.7.1- Przebudowa drogi gminnej nr 105487(dz. Nr. Geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare ,gmina Tykocin, nr 7.2- Przebudowa drogi gminnej nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin, 7.3 Przebudowa przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare, oraz Specyfikacje Techniczne -zał. Nr 8 (nr.8.1- Przebudowa drogi gminnej nr 105487(dz. Nr. Geod. 246/2, 246/1 i 39/1) w miejscowości Kapice Stare, gmina Tykocin od km 0+000 do km 0+952 , nr 8.2- Przebudowa drogi gminnej nr 10548 B w miejscowości Kapice Lipniki gmina Tykocin od km 0+000 do 0+844, 8.3 Przebudowa przyłączy telefonicznych do budynków mieszkalnych we wsi Kapice Stare Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od chwili ukończenia robót i ich odbioru. Miejsce realizacji zamówienia : Kapice Stare, Kapice Lipniki gm. Tykocin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.23.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania ; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości zadania minimum 600 000 zł brutto; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich warunków. Brak dokumentów lub oświadczeń wymienionych w SIWZ lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu. II. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy..
·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane w ofercie: a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ b)pełnomocnictwo - w przypadku , gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy c)Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót zał. Nr 3 (3.1, 3.2,3.3)do SIWZ d)Dowód wniesienia wadium. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. b)Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości zadania min. 600 000 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -załącznik nr 5 do SIWZ Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Dokumenty i oświadczenia Potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : Każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz. VI SIWZ pkt.3a,3b, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. VI SIWZ pkt. 2a składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w rozdz.VI SIWZ - pkt. 3b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie, ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10, na pisemny wniosek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin pok. nr 7 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.01.2010 r.
 
 
Tykocin dn. 27.01.2010 r.
Burmistrz Tykocina

mgr inż. Krzysztof Chlebowicz

 

 

UWAGA: 
Aby otworzyć załącznik nr 7 należy pobrać jego wszystkie części i rozpakować archiwum

Metryka strony

Udostępniający: Piotr Korziński

Wytwarzający/odpowiadający: Paweł Pogorzelski

Wprowadzający: Paweł Pogorzelski

Data wprowadzenia: 2010-01-27

Data modyfikacji: 2010-02-02

Opublikował: Paweł Pogorzelski

Data publikacji: 2010-01-27