zarządzenie 32

ZARZĄDZENIE NR 32 / 2012
BURMISTRZA TYKOCINA
z dnia 31 maja 2012 roku
                                      w sprawie planu kont dla projektu pn. „Adaptacja części Remizy OSP na świetlicę wiejską w Sierkach, gmina Tykocin” realizowanego na podstawie Umowy Nr 00011-6922-UM1000146/10 w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego PROW na lata 2007 – 2013.
Na podstawie art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity z 2002 roku Dz.U. Nr 76 poz. 694 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, samorządowych jednostek budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 128, poz. 861 ze zm.), zarządzam co następuje:
§ 1. Ewidencja księgowa prowadzona jest przy użyciu programu komputerowego – Księgowość budżetowa - program aktualizowany, firmy U.I.INFO-SYSTEM S.C. W celu ewidencjonowania operacji związanych z projektem został założony odrębny rejestr pn. Gmina Tykocin – PROW Sierki. Operacje księgowe są zapisywane równolegle w budżecie gminy i jednostce budżetowej.
§ 2. Przy ewidencji księgowej stosuje się zasady określone w Zarządzeniu Burmistrza Tykocina Nr 90/2012 z dnia 31 grudnia 2010 roku r. w sprawie zakładowego planu kont dla Urzędu Miejskiego w Tykocinie.
 
§ 3. Operacje księgowe są zapisywane na następujących kontach:
I.                    Konta budżetu gminy
1.      Konta bilansowe
133 – 40 Rachunek budżetu
134 - 40 Kredyty bankowe
224 - 40 Rozrachunki budżetu
241 – 40 Pozostałe rozrachunki
260 - 40 Zobowiązania finansowe
901 - 40 Dochody budżetu
902 - 40 Wydatki budżetu
909 – 40 Rozliczenia międzyokresowe
960 - 40 Skumulowane wyniki budżetu
961 - 40 Wynik wykonania budżetu
962 - 40 Wynik na pozostałych operacjach
 
II. Konta jednostki budżetowej
Zespół 0 - Majątek trwały
011 - 40   Środki trwałe
013 - 40   Pozostałe środki trwałe
   080 – 40                  Środki trwałe w budowie (inwestycje)
Zespół 1 - Środki pieniężne i rachunki bankowe
101 - 40   Kasa
130 – 40 -1         Rachunek bieżący jednostki – dochody
130 – 40 -2         Rachunek bieżący jednostki – wydatki
141 - 40   Środki pieniężne w drodze
Zespół 2 - Rozrachunki i rozliczenia
201 - 40   Rozrachunki z odbiorcami i dostawcami
221 - 40   Należności z tytułu dochodów budżetowych
225 - 40   Rozrachunki z budżetami
229 - 40   Pozostałe rozrachunki publicznoprawne
231 – 40 Rozrachunki z tytułu wynagrodzeń
240 - 40   Pozostałe rozrachunki
Zespół 7 - Przychody, dochody i koszty
720 – 40             Przychody z tytułu dochodów budżetowych
750 – 40             Przychody finansowe
751 – 40             Koszty finansowe
Zespół 8 - Fundusze, rezerwy i wynik finansowy
800 - 40   Fundusz jednostki
810 - 40   Dotacje budżetowe oraz środki z budżetu na inwestycje
860 - 40   Wynik finansowy
 
III. Konta pozabilansowe
Organ
991 – 40                 Planowane dochody budżetu
992 – 40                 Planowane wydatki budżetu
993 – 40                 Rozliczenia z innymi budżetami
 
Jednostka
975 – 40 Wydatki strukturalne
980 – 40 Plan finansowy wydatków budżetowych
998 – 40 Zaangażowanie wydatków budżetowych roku bieżącego
 
 
§ 4. Operacje księgowe są ewidencjonowane zgodnie z zasadami zawartymi w Załączniku Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 roku oraz zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Tykocina Nr 90/2012 z dnia 31 grudnia 2010 roku r. w sprawie zakładowego planu kont dla Urzędu Miejskiego w Tykocinie, a w szczególności:
 
 Konta budżetu gminy
 
1)     Konto 133 – 40          Rachunek budżetu
Konto 133-40 służy do ewidencji operacji pieniężnych dokonywanych na bankowym rachunku budżetu, służącym do obsługi finansowej projektu. Zapisy na koncie 133-40 dokonywane są wyłącznie na podstawie dowodów bankowych i muszą być zgodne z zapisami w księgowości banku. Na stronie Wn konta 133-40 ujmuje się wpływy środków pieniężnych na rachunek budżetu.
 
 
2)     Konto 134 – 40  Kredyty bankowe
Konto 134-40 służy do ewidencji kredytów bankowych zaciągniętych na finansowanie inwestycji. Na stronie Wn konta 134-40 ujmuje się spłatę lub umorzenie kredytu. Na stronie Ma konta 134-40 ujmuje się kredyt bankowy na finansowanie budżetu. Konto 134-40 może wykazywać saldo Ma oznaczające stan kredytu przeznaczonego na finansowanie budżetu.
 
3)     Konto 224 – 40 Rozrachunki budżetu
Konto 224-40 służy do ewidencji rozrachunków z innymi budżetami, a w szczególności rozrachunków z tytułu dotacji.
Konto 224-40 może wykazywać dwa salda. Saldo Wn konta 224-40 oznacza stan należności, a saldo Ma konta 224-40 - stan zobowiązań budżetu z tytułu pozostałych rozrachunków.
 
4) Konto 241 – 40 Pozostałe rozrachunki
Konto 241-40 służy do ewidencji innych rozrachunków związanych z realizacją budżetu.
Konto służy do zaewidencjonowania między innymi operacji związanych z przekazaniem środków z rachunku podstawowego budżetu gminy na wyodrębniony rachunek.
 
5) Konto 260 – 40 Zobowiązania finansowe
Konto 260-40 służy do ewidencji zobowiązań zaliczanych do zobowiązań finansowych, z wyjątkiem kredytów bankowych, a w szczególności z tytułu zaciągniętych pożyczek i wyemitowanych instrumentów finansowych.
Na stronie Wn konta 260-40 ujmuje się wartość spłaconych zobowiązań finansowych, a na stronie Ma ujmuje się wartość zaciągniętych zobowiązań finansowych.
Ewidencja szczegółowa prowadzona do konta 260-40 jest prowadzona według poszczególnych tytułów zobowiązań.
 
6) Konto 901 - 40 Dochody budżetu
Konto 901-40 służy do ewidencji dochodów budżetu jednostki samorządu terytorialnego.
Na stronie Wn konta 901-40 ujmuje się przeniesienie, w końcu roku, sumy dochodów budżetu jednostki samorządu terytorialnego na konto 961-40.
Na stronie Ma konta 901 ujmuje się między innymi dochody budżetu:
- pochodzące ze źródeł zagranicznych niepodlegające zwrotowi, w korespondencji z kontem 133-40;
- pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, w korespondencji z kontem 133-40.
Analityka do konta 901-40 jest prowadzona z oznaczeniem klasyfikacji budżetowej i umożliwia ustalenie stanu poszczególnych dochodów budżetu według planu finansowego. Pod datą ostatniego dnia roku budżetowego saldo konta 901-40 przenosi się na konto 961-40.
 
7)     Konto 902 - 40 Wydatki budżetu
Konto 902-40 służy do ewidencji wydatków budżetu jednostki samorządu terytorialnego.
Na stronie Wn konta 902-40 ujmuje się w szczególności wydatki związane z realizacją projektu w korespondencji z kontem 133-40.
Na stronie Ma konta 902-40 ujmuje się przeniesienie, w końcu roku, sumy wydatków budżetu jednostki samorządu terytorialnego na konto 961-40.
Analityka do konta 902-40 jest prowadzona z oznaczeniem klasyfikacji budżetowej i umożliwia ustalenie stanu wydatków budżetu według planu finansowego.
 
8)     Konto 909 – 40  Rozliczenia międzyokresowe
Konto 909-40 służy do ewidencji rozliczeń międzyokresowych.
Na stronie Wn konta 909-40 ujmuje się w szczególności koszty finansowe stanowiące wydatki przyszłych okresów, a na stronie Ma - przychody finansowe stanowiące dochody przyszłych okresów (np.: dotacje przekazane w grudniu dotyczące następnego roku budżetowego).
Ewidencja szczegółowa prowadzona do konta 909-40 umożliwia ustalenie stanu rozliczeń międzyokresowych według ich tytułów.
Konto 909-40 może wykazywać saldo Wn i Ma.
 
9) Konto 960 - 40 Skumulowane wyniki budżetu
Konto 960-40 służy do ewidencji stanu skumulowanych wyników budżetu jednostki samorządu terytorialnego.
Konto 960-40 w ciągu roku jest przeznaczone do ewidencji operacji dotyczących zmniejszenia lub zwiększenia skumulowanych wyników budżetu związanego z realizacją projektu.
W szczególności na stronie Wn lub Ma konta 960-40 ujmuje się, pod datą zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu, odpowiednio przeniesienie sald kont 961-40 i 962-40. Konto 960-40 może wykazywać saldo Wn lub saldo Ma.
Saldo Wn konta 960-40 oznacza stan skumulowanego deficytu budżetu, a saldo Ma konta 960-40 - stan skumulowanej nadwyżki budżetu.
 
10)   Konto 961 – 40  Niedobór lub nadwyżka budżetu
Konto 961-40 służy do ewidencji wyniku wykonania budżetu, czyli deficytu lub nadwyżki.
Pod datą ostatniego dnia roku budżetowego na stronie Wn konta 961-40 ujmuje się przeniesienie poniesionych w ciągu roku wydatków budżetu, odpowiednio w korespondencji z kontem 902-40.
Pod datą ostatniego dnia roku budżetowego na stronie Ma konta 961-40 ujmuje się przeniesienie zrealizowanych w ciągu roku dochodów budżetu, odpowiednio w korespondencji z kontem 901-40.
Na koniec roku konto 961-40 może wykazywać saldo Wn lub Ma. Saldo Wn oznacza stan deficytu budżetu, a saldo Ma stan nadwyżki.
W roku następnym, pod datą zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu, saldo konta 961-40 przenosi się na konto 960-40.
 
11) Konto 962 – 40 Wynik na pozostałych operacjach
Konto 962-40 służy do ewidencji pozostałych operacji niekasowych wpływających na wynik wykonania budżetu.
Na stronie Wn konta 962-40 ujmuje się w szczególności koszty finansowe oraz pozostałe koszty operacyjne związane z operacjami budżetowymi.
Na stronie Ma konta 962-40 ujmuje się w szczególności przychody finansowe oraz pozostałe przychody operacyjne związane z operacjami budżetowymi.
Na koniec roku konto 962-40 może wykazywać saldo Wn oznaczające nadwyżkę kosztów nad przychodami lub saldo Ma oznaczające nadwyżkę przychodów nad kosztami.
Pod datą zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu saldo konta 962-40 przenosi się na konto 960-40.
 
Konta jednostki budżetowej
 
1) Konto 011 – 40 Środki trwałe
Konto 011-40 służy do ewidencji stanu oraz zwiększeń i zmniejszeń wartości środków trwałych związanych z realizacją projektu, które nie podlegają ujęciu na koncie 013-40.
Księgowania na stronie Wn konta 011-40 są dokonywane na podstawie dowodów przyjęcia środków trwałych do używania, dowodów lub protokołów zdawczo-odbiorczych. Księgowanie na stronie ma jest dokonywane na podstawie protokołu przekazania środków trwałych.
 
2) Konto 013 – 40 Pozostałe środki trwałe
Konto 013-40 służy do ewidencji stanu oraz zwiększeń i zmniejszeń wartości początkowej środków trwałych, niepodlegających ujęciu na koncie 011-40, wydanych do używania na potrzeby działalności jednostki, które podlegają umorzeniu lub amortyzacji w pełnej wartości w miesiącu wydania do używania.
Na stronie Wn konta 013-40 ujmuje się zwiększenia, a na stronie Ma - zmniejszenia stanu i wartości początkowej pozostałych środków trwałych znajdujących się w używaniu, z wyjątkiem umorzenia ujmowanego na koncie 072-40.
Na stronie Wn konta 013-40 ujmuje się w szczególności:
1) środki trwałe przyjęte do używania z zakupu lub inwestycji;
2) nadwyżki środków trwałych w używaniu.
 
3) Konto 080 – 40 Środki trwałe w budowie (inwestycje)
Konto 080-40 służy do ewidencji kosztów środków trwałych w budowie oraz do rozliczenia kosztów środków trwałych w budowie na uzyskane efekty inwestycyjne.
Na stronie Wn konta 080-40 ujmuje się w szczególności poniesione koszty dotyczące środków trwałych w budowie w ramach realizowanego projektu.
Na stronie Ma konta 080-40 ujmuje się wartość uzyskanych efektów.
Na koncie 080-40 księguje się również rozliczenie kosztów dotyczących zakupów gotowych środków trwałych.
 
4) Konto 101 - 40  Kasa
Konto 101-40 służy do ewidencji krajowej i zagranicznej gotówki znajdującej się w kasie Urzędu w zakresie dotyczącym realizacji projektu.
Konto 101-40 może wykazywać saldo Wn, które oznacza stan gotówki w kasie.
 
5) Konto 130 – 40 - 1 Rachunek bieżący jednostki – dochody
Konto 130-40 - 1 służy do ewidencji stanu środków budżetowych oraz obrotów na rachunku bankowym jednostki budżetowej z tytułu dochodów (wpływów) budżetowych objętych planem finansowym.
Zapisy na koncie 130-40 - 1 są dokonywane na podstawie wyciągów bankowych, w związku z czym musi zachodzić pełna zgodność zapisów między jednostką a bankiem.
 
6) Konto 130 – 40 - 2 Rachunek bieżący jednostki – wydatki
Konto 130-40 - 2 służy do ewidencji stanu środków budżetowych oraz obrotów na rachunku bankowym jednostki budżetowej z tytułu wydatków budżetowych objętych planem finansowym.
Zapisy na koncie 130-40 - 2 są dokonywane na podstawie wyciągów bankowych, w związku z czym musi zachodzić pełna zgodność zapisów między jednostką a bankiem.
 
7) Konto 141 - 40 "Środki pieniężne w drodze"
Konto 141-40 służy do ewidencji środków pieniężnych w drodze.
Konto jest stosowane do ewidencji operacji dotyczących podjęcia gotówki z rachunku bankowego przez kasjera oraz wpłat kasjera na rachunek bankowy. 
 
8)     Konto 201 – 40 "Rozrachunki z odbiorcami i dostawcami"
Konto 201-40 służy do ewidencji rozrachunków i roszczeń krajowych i zagranicznych z tytułu dostaw, robót i usług. Ewidencja do konta 201-40 jest powiązana z wykazem kontrahentów i zapewnia możliwość ustalenia należności i zobowiązań krajowych i zagranicznych według poszczególnych kontrahentów.
Konto 201-40 może mieć dwa salda. Saldo Wn oznacza stan należności i roszczeń, a saldo Ma - stan zobowiązań.
 
9) Konto 221 - 40 "Należności z tytułu dochodów budżetowych"
Konto 221-40 służy do ewidencji należności jednostek z tytułu dochodów budżetowych.
Na stronie Wn konta 221-40 ujmuje się ustalone należności z tytułu dochodów budżetowych i zwroty nadpłat.
Na stronie Ma konta 221-40 ujmuje się wpłaty należności z tytułu dochodów budżetowych oraz odpisy (zmniejszenia) należności.
 
10) Konto 225 – 40 "Rozrachunki z budżetami"
Konto 225-40 służy do ewidencji rozrachunków z budżetami, w szczególności z tytułu podatków.
Na stronie Wn konta 225-40 ujmuje się nadpłaty oraz wpłaty do budżetu, a na stronie Ma - zobowiązania wobec budżetów i wpłaty od budżetów.
Ewidencja szczegółowa do konta 225-40 zapewnia możliwość ustalenia stanu należności i zobowiązań według każdego z tytułów rozrachunków z budżetem odrębnie.
 
11) Konto 229 – 40 "Pozostałe rozrachunki publicznoprawne"
Konto 229-40 służy do ewidencji innych niż z budżetami rozrachunków publicznoprawnych, a w szczególności z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
Na stronie Wn konta 229-40 ujmuje się należności oraz spłatę i zmniejszenie zobowiązań, a na stronie Ma - zobowiązania, spłatę i zmniejszenie należności z tytułu rozrachunków publicznoprawnych.
 
12) Konto 231 – 40 "Rozrachunki z tytułu wynagrodzeń"
Konto 231-40 służy do ewidencji rozrachunków za pracę wykonywaną na podstawie umowy zlecenia lub umowy o dzieło.
 
13)   Konto 240 – 40 "Pozostałe rozrachunki"
Konto 240-40 służy do ewidencji krajowych i zagranicznych należności i roszczeń oraz zobowiązań nieobjętych ewidencją na innych kontach.
Ewidencja szczegółowa prowadzona do konta 240-40 powinna zapewnić ustalenie rozrachunków, roszczeń i rozliczeń z poszczególnych tytułów.
Konto 240-40 może mieć dwa salda. Saldo Wn oznacza stan należności i roszczeń, a saldo Ma - stan zobowiązań.
 
14) Konto 720 - 40 "Przychody z tytułu dochodów budżetowych"
Konto 720-40 służy do ewidencji przychodów z tytułu dochodów budżetowych.
Na stronie Wn konta 720-40 ujmuje się odpisy z tytułu dochodów budżetowych, a na stronie Ma konta 720-40 ujmuje się przychody z tytułu dochodów budżetowych.
Ewidencja szczegółowa prowadzona do konta 720-40 prowadzona jest według klasyfikacji budżetowej zgodnie z planem finansowym Urzędu. W końcu roku obrotowego saldo konta 720-40 przenosi się na konto 860-40.
 
 
15) Konto 750 - 40 "Przychody finansowe"
Konto 750-40 służy do ewidencji przychodów z tytułu dochodów budżetowych oraz operacji finansowych i kosztu operacji finansowych, a w szczególności z tytułu dotacji rozwojowej.
Ewidencja szczegółowa do konta 750-40 zapewnia wyodrębnienie przychodów z tytułu dochodów budżetowych według pozycji planu finansowego.
 
16) Konto 751 - 40 "Koszty finansowe"
Konto 751-40 służy do ewidencji kosztów finansowych. Na stronie Wn konta 751-40 ujmuje się w szczególności odsetki od kredytów i pożyczek, odsetki za zwłokę w zapłacie zobowiązań, z wyjątkiem obciążających inwestycje.
W końcu roku obrotowego przenosi się koszty operacji finansowych na stronę Wn konta 860-40 (Ma konto 751-40).
 
17) Konto 800 - 40 "Fundusz jednostki"
Konto 800-40 służy do ewidencji równowartości majątku trwałego i obrotowego związanego z realizacją projektu.
Na stronie Wn konta 800-40 ujmuje się zmniejszenia funduszu, a na stronie Ma - jego zwiększenia.
 
18) Konto 810 – 40 "Dotacje budżetowe, płatności z budżetu środków europejskich oraz środki z budżetu na inwestycje"
Konto 810-40 służy do ewidencji środków z budżetu na inwestycje.
Na stronie Wn konta 810 ujmuje się równowartość wydatków dokonanych przez gminę związanych z realizacją projektu. Na stronie Ma konta 810-40 ujmuje się przeksięgowanie, w końcu roku, salda konta 810-40 na konto 800-40.
Na koniec roku konto 810-40 nie wykazuje salda.
 
19) Konto 860 - 40 "Wynik finansowy"
Konto 860-40 służy do ustalania wyniku finansowego jednostki.
Saldo konta 860-40 wyraża na koniec roku obrotowego wynik finansowy jednostki, saldo Wn - stratę netto, saldo Ma - zysk netto. Saldo jest przenoszone w roku następnym, pod datą przyjęcia sprawozdania finansowego, na konto 800-40.
 
Konta pozabilansowe
 
Organ
1) Konto 991 -40 "Planowane dochody budżetu"
Konto 991-40 służy do ewidencji planu dochodów budżetowych oraz jego zmian.
Na stronie Wn konta 991-40 ujmuje się zmiany budżetu zmniejszające plan dochodów budżetu. Na stronie Ma konta 991-40 ujmuje się planowane dochody budżetu oraz zmiany budżetu zwiększające planowane dochody.
Saldo Ma konta 991-40 określa w ciągu roku wysokość planowanych dochodów budżetu.
Pod datą ostatniego dnia roku budżetowego sumę równą saldu konta ujmuje się na stronie Wn konta 991-40.
 
2) Konto 992 - 40 "Planowane wydatki budżetu"
Konto 992-40 służy do ewidencji planu wydatków budżetowych oraz jego zmian.
Na stronie Wn konta 992-40 ujmuje się planowane wydatki budżetu oraz zmiany budżetu zwiększające planowane wydatki.
Na stronie Ma konta 992-40 ujmuje się zmiany budżetu zmniejszające plan wydatków budżetowych lub wydatki zablokowane.
Saldo Wn konta 992-40 określa w ciągu roku wysokość planowanych wydatków budżetowych.
Pod datą ostatniego dnia roku budżetowego sumę równą saldu konta ujmuje się na stronie Ma konta 992-40.
 
3) Konto 993 – 40 "Rozliczenia z innymi budżetami"
Konto 993-40 służy do pozabilansowej ewidencji rozliczeń z innymi budżetami w ciągu roku, które nie podlegają ewidencji na kontach bilansowych.
Na stronie Wn ujmuje się należności z innych budżetów oraz spłatę zobowiązań wobec innych budżetów.
Na stronie Ma konta 993-40 ujmuje się zobowiązania wobec innych budżetów oraz wpłaty należności otrzymane z innych budżetów.
Konto 993-40 może wykazywać dwa salda.
Saldo Wn konta 993-40 oznacza stan należności z innych budżetów, a saldo Ma konta 993-40 stan zobowiązań.
 
Jednostka
 
1) Konto 975 - 40 "Wydatki strukturalne"
Konto 975-40 służy do ewidencji wartości zrealizowanych wydatków strukturalnych związanych z realizacją projektu. Ewidencja prowadzona jest według klasyfikacji wydatków strukturalnych w celu wykazania tych wydatków w odpowiednim sprawozdaniu.
 
2) Konto 980 – 40 "Plan finansowy wydatków budżetowych"
Konto 980-40 służy do ewidencji planu finansowego wydatków w części dotyczącej realizacji projektu.
Na stronie Wn konta 980-40 ujmuje się plan finansowy wydatków budżetowych oraz jego zmiany.
Na stronie Ma konta 980-40 ujmuje się:
1)         równowartość zrealizowanych wydatków budżetu;
2)         wartość planu niewygasających wydatków budżetu do realizacji w roku następnym;
3)         wartość planu niezrealizowanego i wygasłego.
Ewidencja szczegółowa do konta 980-40 jest prowadzona w szczegółowości planu finansowego wydatków budżetowych.
Konto 980-40 nie wykazuje na koniec roku salda.
 
3) Konto 998 – 40 "Zaangażowanie wydatków budżetowych roku bieżącego"
Konto 998-40 służy do ewidencji prawnego zaangażowania wydatków budżetowych ujętych w planie finansowym jednostki budżetowej danego roku budżetowego. Na stronie Wn konta 998-40 ujmuje się:
1)     równowartość sfinansowanych wydatków budżetowych wdanym roku budżetowym;
2)     równowartość zaangażowanych wydatków, które będą obciążały wydatki roku następnego.
Na stronie Ma konta 998-40 ujmuje się zaangażowanie wydatków, czyli wartość umów, decyzji i innych postanowień, których wykonanie spowoduje konieczność dokonania wydatków budżetowych w roku bieżącym.
Dane do ewidencji na koncie 998-40 są wprowadzane na koniec każdego kwartału.
Ewidencja szczegółowa do konta 998-40 jest prowadzona według podziałek klasyfikacji planu finansowego.
Na koniec roku konto 998-40 nie wykazuje salda.
 
 
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Metryka strony

Udostępniający: Burmistrz Tykocina

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kopczewska

Wprowadzający: Agnieszka Kopczewska

Data wprowadzenia: 2012-07-06

Data modyfikacji: 2012-07-06

Opublikował: Agnieszka Kopczewska

Data publikacji: 2012-07-06