pospolka 25_09
Tykocin: Transport pospółki żwirowo-piaskowej do remontu dróg na terenie Gminy Tykocin
Numer ogłoszenia: 389400 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin , ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 85 7181627, faks 85 7181627.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport pospółki żwirowo-piaskowej do remontu dróg na terenie Gminy Tykocin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - usług transportowych: Transport pospółki żwirowo-piaskowej do remontu dróg na terenie Gminy Tykocin., (załadunek ze strony zamawiającego). Średnia odległość od miejsca żwirowni do miejsca wyładunku -8 km. Przewidywana ilość około 3600m3 (wielkość zamówienia w trakcie realizacji może zostać zmniejszona, lub zwiększona w miarę potrzeb bez ponoszenia żadnych konsekwencji przez Zamawiającego. Szacunkowa wartość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 3600 m3) Szczegółowy zakres usług każdorazowo ustalany będzie przez zamawiającego. Przedmiotowe usługi nie stanowią pracy stałej. Zlecane będą według bieżących potrzeb Zamawiającego Kod CPV 60100000-9.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać że: dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. minimum 2 samochody samowyładowcze o dopuszczalnej masie całkowitej do 21ton. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedłożonego przez wykonawcę wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ b)pełnomocnictwo - w przypadku , gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych Warunków Zamówienia mozna uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, pok. nr 5 , na pisemny wniosek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, pok. nr 9 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 25.09.2013 r.
Tykocin dn. 25.09.2013 r.
Burmistrz Tykocina
mgr inż. Krzysztof Chlebowicz
Metryka strony