Obwieszczenie2_14_04_2016
Tykocin 14 kwietnia 2016
BURMISTRZ TYKOCINA
OBWIESZCZENIE
ROI.6220.4.2016
Stosownie do art. 61 § 4 i art. 49 KPA z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23) oraz art. 75 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r Nr 199, poz.1227 ze zm.) zawiadamia się o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Renowacja budynku Urzędu Miejskiego dawnej Rezydencji Ekonomicznej z zagospodarowaniem terenu przy ul. 11 Listopada 8 w Tykocinie, na terenie działek nr 1477, 1478 i części działki 1820/2”.
Ponadto zawiadamia się o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białymstoku z zapytaniem o konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko.
Wniosek został umieszczony w publicznie dostępnym wykazie danych wniosków o środowiskowych uwarunkowaniach oraz strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w pokoju nr 7 w Referacie Planowania Inwestycji i Funduszy Strukturalnych Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godzinach 800-1500.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości na okres 14 dni tj. od 14.04.2016 r. do 29.04.2016 r., przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. 11 listopada 8 w dniu 14.04.2016 r.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz
Metryka strony