Obwieszczenie_19_07_2016
Burmistrz Tykocina
woj. podlaskie
Tykocin, dn. 19 lipca 2016 r.
GS.6733.09.16
Nr rej. 1248
O B W I E S Z C Z E N I E
o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778) zawiadamiam o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na:
Renowacji budynku Urzędu Miejskiego dawnej Rezydencji Ekonomicznej z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. 11 Listopada 8, na terenie działek nr 1477, 1478 i części działki 1820/2 w Tykocinie
W związku z powyższym informuję, iż w terminie 14 dni od dnia dokonania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, pokój nr 8, strony w sprawie mogą zapoznać się z aktami sprawy i składać w wyżej wymienionej sprawie uwagi i wnioski w formie pisemnej.
Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku za moim pośrednictwem w terminie 14 dni od dokonania niniejszego zawiadomienia.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Odwołanie od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazać dowody uzasadniające to żądanie.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz
Podmiot udostępniający informację:
Główny specjalista:
Alina Matysiuk-Stankiewicz
tel. 85 7181627 w. 24
Metryka strony