Obwieszczenie z dnia 28-07-2022r.

Nasz znak:

Dotyczy pisma znak:

Z dnia:

Data:

RNZ.6733.5.2022.AJ

-

09-06-2022

28-07-2022

 

O B W I E S Z C Z E N I E

o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503)

zawiadamiam,

o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną na działce o nr geodezyjnym 35/8 obręb Leśniki, gmina Tykocin.

Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
w Białymstoku za pośrednictwem Burmistrza Tykocina w terminie 14 dni od dokonania niniejszego zawiadomienia.

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazać dowody uzasadniające to żądanie.

Powyższe obwieszczenie zostało zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Tykocinie, a także na stronie http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl w zakładce plany, programy i zamierzenia.

 

 

 

 

                                                                                                                     

   

 

 

 

Klauzula informacyjna – ochrona danych osobowych

 

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Tykocinie z siedzibą w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, kod pocztowy: 16-080, NIP: 5420209005, REGON: 000549720.
  • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem – iod@umtykocin.pl.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązku wynikającego
    w szczególności, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa tj. pozostałe strony i uczestnicy postępowania, ich pełnomocnicy, organy administracji publicznej, sądy i prokuratury.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Posiada Pani/Pan prawo do:
  1. żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO,
  2. sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO.
  • W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie podlegają profilowaniu.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Joanna Klimaszewska

Data wytworzenia: 2022-07-28

Wprowadzający: Paweł Pogorzelski

Data modyfikacji: 2022-07-28

Opublikował: Paweł Pogorzelski

Data publikacji: 2022-07-28