ZAPYTANIE OFERTOWE NA ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADÓW ŚCIEKOWYCH Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TYKOCINIE

 

Gminny Zakład Gospodarki

Komunalnej i Mieszkaniowej

w Tykocinie,

ul. Browarna 2, 16-080 Tykocin

 

Tykocin, 20.04.2020 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADÓW ŚCIEKOWYCH

Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TYKOCINIE

           

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) zamieszcza zapytanie ofertowe na realizację ww. zadania (ustawa prawo zamówień publicznych nie ma zastosowania, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30 000 EURO).

Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy-wytwarzanego na terenie oczyszczalni ścieków w Tykocinie ul. Holendry – w roku 2020/2021.

I. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczy: transportu odpadu, zagospodarowania jak i wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji.

 

Całość prac związanych z odbiorem i zagospodarowaniem odpadu 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy- szacunkowa ilość roczna 80,0 Mg powinna obejmować:

 

  1. a) Zamawiający udostępnia kontener szczelny na odpad o ładowności   20,0 Mg– wiata odbioru osadu w oczyszczalni ścieków w Tykocinie ul. Holendry  (typ pojazdu obsługującego kontener ze względu na gabaryty pomieszczenia - hakowiec). Po napełnieniu kontenera w zależności od potrzeb technologicznych, pracy prasy, Wykonawca na  podstawie zgłoszenia Zamawiającego (telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem) odbiera zapełniony kontener oraz po opróżnieniu podstawia  Przez cały czas trwania umowy jeden kontener będzie znajdował się na terenie oczyszczalni. Kierowca który będzie wstawiał kontener zobowiązany jest do starannego i precyzyjnego ustawienia kontenera na prowadnicach pod witą .
  2. b) Podstawą do wystawiania kart przekazania odpadu będzie zważenie u wykonawcy a następnie faktury w rozliczeniu miesięcznym.
  3. c) Transport w/w odpadu do miejsca jego zagospodarowania,
  4. d) Zagospodarowanie odpadu - zgodnie z przepisami prawa – poprzez odzysk.

 

II. Termin realizacji: 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.

 

III. Zaoferowana cena ryczałtowa powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności objętych przedmiotem zamówienia. Płatność nastąpi w terminie 14 dni na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego oraz prawidłowo wystawionej faktury Vat. Wartość sprzedaży netto zostanie opłacona na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy, a podatek od towarów i usług  zostanie wpłacony na specjalny rachunek bankowy Wykonawcy – rachunek Vat.

 

KRYTERIUM WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

cena brutto (waga kryterium: 100%)

ilość pkt będzie ustalana wg następującego schematu:

                        Cmin.

C =  ----------------------- x 100 pkt

                        Cbad.

Gdzie:

C – ilość punktów oferty badanej

Cmin. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert

Cbad. – cena (brutto) oferty badanej

 

 

  1. Termin związania ofertą: 21 dni, licząc od dnia otwarcia ofert.

 

  1. Termin na złożenie ofert: do 30.04.2020 r. do godz. 1000 w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie przy ul. Browarnej 2, 16-080 Tykocin (pisemnie na wskazany adres lub na adres e-mail: browarna@umtykocin.pl.

 

  1. Osoba do kontaktu: Kierownik GZGKiM w Tykocinie Barbara Olszewska tel. 85 686 93 28, e-mail: browarna@umtykocin.pl

 

VII. Klauzula informacyjna (RODO): zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pana(i) danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin. Administrator zgodnie z art. 37 ust. 1 RODO wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez adres email: iod@umtykocin.pl. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:

  • 6 ust 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w celu ponoszenia wydatków publicznych w sposób celowy i oszczędny, co wymusza stosowanie reguł konkurencyjnych przy wyborze wykonawcy,
  • 6 ust 1 lit. b RODO w związku z którym przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione do dostępu do danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty z którymi Administrator podpisał umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 latod dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres udzielonych gwarancji; Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym.  W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Zapytanie niniejsze podlega publikacji na stronie internetowej: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/

 

KIEROWNIK

GMINNEGO ZAKŁADU GOSPODARKI

KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TYKOCIIE

/-/ Barbara Olszewska

_____________________________

pieczątka, podpis

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Barbara Olszewska

Data wytworzenia: 2020-04-20

Wprowadzający: Magdalena Trybułowska

Data modyfikacji: 2020-04-20

Opublikował: Magdalena Trybułowska

Data publikacji: 2020-04-20