Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze

Kierownik Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tykocinie ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Klubu Senior+ w Łopuchowie

  1. Nazwa jednostki

Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

  1. Złota 2

16-080 Tykocin

  1. Nazwa stanowiska

Kierownik Klubu Senior+ w Łopuchowie

III. Wymagania niezbędne na stanowisku:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe.
  3. Co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
  4. Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876).
  5. Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej.
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
  9. Osoba ciesząca się nieposzlakowaną opinią.

 

  1. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
  2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876).
  3. Predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, dyspozycyjność, kreatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych.
  4. Obsługa komputera.
  5. Prawo jazdy kat. B, czynne prowadzenie samochodu.

 

  1. Zadania wykonywane na stanowisku:
  2. Realizacja programu działalności Klubu Senior+.
  3. Ustalenie i realizacja rocznego budżetu Klubu Senior+.
  4. Kierowanie bieżącą działalnością Klubu Senior+.
  5. Nadzór i prowadzenie Klubu Senior+.
  6. Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją.
  7. Odpowiedzialność za powierzony majątek.
  8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie: listy obecności, dokumentacja uczestników klubu oraz osób prowadzących zajęcia.
  9. Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ustawy o ochronie danych osobowych.
  10. Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów.
  11. Organizowanie form wsparcia dla seniorów.
  12. Organizowanie spotkań okolicznościowych, wyjazdów do kina, teatru, wycieczek oraz innych miejsc.
  13. Opieka nad uczestnikami Klubu Senior+, prowadzenie różnego rodzaju zajęć (np. zajęć z muzykoterapii, zajęć z zakresu sprawności psychofizycznej osób starszych (ogólne ćwiczenia umysłu: gry planszowe, gry w karty, rozwiązywanie krzyżówek, łamigłówek i inne); wykonywanie czynności związanych z potrzebami Uczestników,
  14. Dokonywanie w ramach budżetu zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
  15. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Senior+.
  16. Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami.
  17. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach.
  18. Reprezentowanie Klubu Senior+ na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  2. Miejsce wykonywania pracy: Klub Senior+ w Łopuchowie, Łopuchowo 14, 16-080 Tykocin oraz Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin.
  3. Okres zatrudnienia od 28 grudnia 2020 r.,
  4. Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony na 1/2 etatu.
  5. informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Tykocinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

 

VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MGOPS w Tykocinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  3. Kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie w przypadku trwającego stosunku pracy.
  4. Kserokopie dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  5. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  6. Podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  7. Podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych.
  8. Podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych dla zatrudnienia na wyżej wymienionym stanowisku.
  10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru, tj. podpisanie klauzuli o treści jak w załączniku.IX11. Podpisane oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuję się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie stronniczości lub interesowności oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
  11. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.

*w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

Oświadczenia niezbędne do naboru winny być opatrzone własnoręcznym podpisem, zaś kopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

  1. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
  2. Osobiście w siedzibie Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tykocinie, przy ul. Złotej 2 lub pocztą na adres: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tykocinie, ul. Złota 2, 16-080 Tykocin z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Klubu Senior+ w Łopuchowie” w terminie do dnia 21 grudnia 2020 r. do godz. 12.00
  3. Za termin złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu do Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tykocinie.
  4. Aplikacje, które wpłyną do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tykocinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Osoby spełniające wymogi formalne w wyniku wstępnej rekrutacji zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie i miejscu rozmowy kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie drogą telefoniczną. Dokumenty odrzucone można odbierać osobiście w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Tykocinie ul. Złota 2 w terminie 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
  6. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Tykocin (http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ ) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8 w Tykocinie.

 

  1. X. Dane osobowe- klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  1. Administrator danych i kontakt do niego: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tykocinie, ul. Złota 2, 16-080 Tykocin
  2. Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych: iod@mgops-tykocin.pl
  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Tykocinie.
  4. Informacje o odbiorcach danych: Referat Organizacyjny w Urzędzie Miejskim w Tykocinie.
  5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Tykocinie (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Burmistrz Tykocina ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  6. Uprawnienia:
  7. prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
  8. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  9. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  10. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

Tykocin, 11 grudnia 2020 r.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: UM Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Urszula Gołębiewska

Data wytworzenia: 2020-12-11

Wprowadzający: Anna Nartowicz

Data wprowadzenia: 2011-09-15

Data modyfikacji: 2020-12-11

Opublikował: Anna Nartowicz

Data publikacji: 2011-09-15