Postanowienie_12_11_2015
Tykocin 12 listopada 2015
BURMISTRZ TYKOCINA
ROI.6220.10.2015
O B W I E S Z C Z E N I E
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071 z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz.1227 ze zm.),
zawiadamiam
że w dniu 12.11.2015 r., Burmistrz Tykocina wydał postanowienie stwierdzające brak obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa (modernizacja) stacji uzdatniania wody oraz miejskiej oczyszczalni ścieków w Tykocinie na działkach o nr ewid. geod 1396, 2118 gm. Tykocin, pow. białostocki, woj. podlaskie”.
Postanowienie zostało umieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych wniosków o środowiskowych uwarunkowaniach oraz strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w pokoju nr 7 w Referacie Organizacyjno - Inwestycyjnym Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godzinach 800-1500.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości na okres 14 dni tj. od 12.11.2015 r. do 27.11.2015 r., przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. 11 listopada 8 w dniu 12.11.2015 r.
Zgodnie z art. 49 K.p.a., zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz
Metryka strony