postanowienie_17_12_2013
Tykocin 16 grudnia 2013 r.
BURMISTRZ TYKOCINA
PIF.6220.13.2013
O B W I E S Z C Z E N I E
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 r. poz. 267), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235),
zawiadamiam
że w dniu 16.12.2013 r. Burmistrz Tykocina wydał postanowienie stwierdzające brak obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn. "Dostosowanie terenu do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz punktu zbierania odpadów w tym złomu na nieruchomości, oznaczonej jako część działki nr geod. 1396, położonej w Tykocinie, ul. Holendry".
Postanowienie zostało umieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych wniosków o środowiskowych uwarunkowaniach oraz strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w pokoju nr 7 w Referacie Planowania Inwestycji i Funduszy Strukturalnych Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godzinach 800-1500.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości na okres 14 dni tj. od 16.12.2013 r. do 31.12.2013 r., przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. 11 listopada 8 w dniu 16.12.2013 r.
Zgodnie z art. 49 K.p.a., zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz
Metryka strony