Informacja o udzieleniu zamówienia
Gmina Tykocin
11 Listopada 8
16-080 Tykocin
Tykocin , 20.12.2022 r.
Informacja o udzielenie zamówienia
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Zamawiający:
|
Nazwa Zamawiającego: Gmina Tykocin Adres Zamawiającego: 11 Listopada 8 NIP: 9661773554 REGON: 050659177 Tel: (85) 718 16 27 E-mail: sekretariat@umtykocin.pl Adres strony internetowej: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl Godziny urzędowania (pracy): - od poniedziałku do piątku 7:30 – 15:30 |
II. Data i miejsce zawarcia umowy:
Umowa zawarta drogą elektroniczną w dniu 13.12.2022r.
III. Opis przedmiotu umowy, z wyszczególnieniem odpowiednio ilości rzeczy lub innych dóbr oraz zakresu usług:
Przedmiot umowy obejmuje bezpośrednią sprzedaż w ramach zakupu preferencyjnego dla zaspokojenia potrzeb własnych gospodarstw domowych znajdujących się na terenie gminy Kupującego. Rzeczywista ilość węgla, jaka zostanie zakupiona przez Kupującego w ramach Umowy wynikać będzie z zawieranych przez Strony zamówień w ramach procedury zamawiania.
IV. Szacunkowa wartość umowy:
Cena 1 500,00 zł / tonę brutto paliwa stałego.
V. Wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających udzielenie zamówienia bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych:
Zamówienie zostało udzielone w celu realizacji zadań określonych w ustawie z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych.
VI. Nazwa (firma) podmiotu albo imię i nazwisko osoby, z którymi została zawarta umowa:
PGE Paliwa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, pod adresem ul. Ciepłownicza 1, 31-587 Kraków
VII. Powyższe informacje umieszczone na BIP w celu wypełnienia zobowiązań wynikających z zapisów w art. 6 ust. 2 Ustawy z dnia 27 października 2022r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych.
Metryka strony