Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi w przedmiocie:" Wykonanie sterylizacji zwierząt właścicielskich z terenu gminy Tykocin w okresie od podpisania umowy do 31.12.2023 r."
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Gmina Tykocin zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonywanie usługi w przedmiocie zamówienia: "Wykonanie sterylizacji zwierząt właścicielskich z terenu gminy Tykocin
w okresie od podpisania umowy do 31.12.2023r.
Postępowanie prowadzone w trybie:
Zapytania ofertowego- postępowanie o wartości poniżej 130 000 zł (poniżej progu stosowania ustawy Pzp)
Tykocin, dnia 23.01.2023 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI
PONIŻEJ 130 000 ZŁOTYCH
- Zamawiający:
Gmina Tykocin - 11 Listopada 8
16-080 Tykocin
NIP 9661773554
- Przedmiot zamówienia:
- Wykonywanie zabiegów weterynaryjnych, tj. sterylizacja zwierząt właścicielskich z terenu gminy Tykocin, w tym:
- przeprowadzenie badania stanu zdrowia zwierzęcia, które stanowi czynnik dopuszczający go do wykonania właściwego zabiegu,
- zapewnienia lekarstw i innych środków medycznych niezbędnych do wykonania zabiegu sterylizacji,
- wykonanie zabiegu sterylizacji przez uprawnionego lekarza weterynarii,
- zapewnienie właściwych warunków sanitarnych i bytowych,
- zapewnianie odpowiedniej opieki nad zwierzętami, w trakcie i po zabiegu,
- nie pobieranie dodatkowych opłat w związku ze świadczeniem usług od osób, które dostarczą zwierzę na zabieg,
- Przy wydawaniu właścicielowi zwierzęcia po zabiegu, lekarz weterynarii przekaże właścicielowi zwierzęcia pisemne zalecenia dotyczące opieki nad zwierzęciem po zabiegu (m.in. o konieczności ochrony szwów przed uszkodzeniem) oraz utrzymaniu kontaktu z placówką weterynaryjną w przypadku pojawienia się jakichkolwiek niepokojących objawów,
- W przypadku stwierdzenia przez lekarza weterynarii podczas badania klinicznego przeciwwskazań do wykonania zabiegu, lekarz zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie właściciela zwierzęcia wraz ze wskazaniem przyczyn odmowy wykonania zabiegu,
- Zakład leczniczy dla zwierząt zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko – weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz. U. z 2011 r. Nr 224, poz. 1347) – zwłaszcza do dokonywania szczegółowych wpisów zastosowanych leków i przeprowadzonych zabiegów. Informacje powinny być zawarte w założonych książkach leczenia zwierząt leczonych.
- Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu Ofertę mogą złożyć Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia,
- dysponują co najmniej jednym lekarzem weterynarii posiadającym czynne prawo do wykonywania zawodu oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu zabiegów sterylizacji kocic i suk,
- dysponują zakładem leczniczym znajdującym się na terenie gminy Tykocin lub w odległości nie więcej niż 10 km od granic administracyjnych gminy Tykocin,
- spełniają wymagania przewidziane w obowiązujących przepisach prawa, w tym szczególności wynikające z ustawy z dnia 18 grudnia 2003 roku o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. Z 2019 r. Nr 24).
- Wykaz dokumentów składających się na kompletną ofertę:
Lp. |
Wymagane dokumenty
|
1. |
Formularz ofertowy (załącznik nr 1). |
2. |
Odpis/wydruk z właściwego rejestru lub CEIDG- jeżeli dotyczy. |
3. |
Aktualny wypis z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzony przez Radę Izby Lekarsko Weterynaryjnej. |
4. |
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia zawierający wskazanie co najmniej jednego lekarza weterynarii posiadającego doświadczenie w wykonywaniu zabiegów sterylizacji kotów/psów, ze wskazaniem informacji na temat kwalifikacji zawodowych (np. numer uprawnień), |
5. |
Oświadczenie, iż zakład znajduje się w odległości nie więcej niż 10 km od granic administracyjnych Gminy Tykocin (w przypadku zakładów znajdujących się poza obszarem Gminy Tykocin). |
6. |
Oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. |
7. |
Oświadczenie, że zakład leczniczy dla zwierząt, w którym będą przeprowadzane zabiegi weterynaryjne spełnia wymagania przewidziane w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności wynikające z ustawy z dnia 18 grudnia 2003 roku o zakładach leczniczych dla zwierząt. |
Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć w formie oryginału pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście na adres: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, lub w formie dokumentu podpisanego elektronicznie lub w formie skanu dokumentu przesłanego na adres e-mail: sekretariat@umtykocin.pl.
- Oferta musi być przygotowana w języku polskim w sposób czytelny.
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
- Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) bądź posiadającą(-ce) stosowne pełnomocnictwo.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu prawidłowego złożenia/dostarczenia oferty ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki pocztowej lub kurierskiej.
- Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami załączników, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofać.
Termin składania ofert: 25.01.2023 r. do godz. 15:30.
Termin związania ofertą: 6 dni, licząc od dnia otwarcia oferty.
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
- W postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za realizację przedmiotowej usługi.
- Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najniższą cenę. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. W przypadku wycofania się Wykonawcy z postępowania z najniższą ceną, Zamawiający zwróci się do kolejnego Wykonawcy.
- Cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia należy wpisać do formularza ofertowego wypełniając odpowiednio Załącznik nr 1. Cena musi być wyrażona w walucie polskiej (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu tym podatkiem. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z udzieleniem zamówienia (wszystkie obciążenia publicznoprawne). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).
- Cena ofertowa brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega zmianie.
- O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Wykonawcy zostaną powiadomieni drogą e- mail lub telefonicznie. Informacje dodatkowe
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wzywać do ich uzupełnienia. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień oraz uzupełnienia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego.
- Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zapytania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podawania przyczyny. Informacje związane z ochroną danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem danych osobowych jest Gmina Tykocin z siedzibą w Tykocinie przy ulicy 11 listopada 8, 16-080 Tykocin reprezentowana przez Burmistrza.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
- a) art. 6 ust 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w celu ponoszenia wydatków publicznych w sposób celowy i oszczędny, co wymusza stosowanie reguł konkurencyjnych przy wyborze wykonawcy,
- b) art. 6 ust 1 lit. b RODO w związku z którym przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- Dane Panią/Pana dotyczące mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo do :
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 litera b) i c) RODO.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór oferty.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Kontakt
Joanna Stankowska, Podinspektor - tel. 85 686 93 40
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Tykocinie, tel. 85 718 16 27
- Załączniki
Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:
Załącznik 1: Formularz ofertowy.
Załącznik 2: Wzór umowy.
Metryka strony