Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi w przedmiocie:" Wykonanie sterylizacji zwierząt właścicielskich z terenu gminy Tykocin w okresie od podpisania umowy do 31.12.2023 r."

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

Gmina Tykocin zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonywanie usługi w przedmiocie zamówienia: "Wykonanie sterylizacji zwierząt właścicielskich z terenu gminy Tykocin
w okresie od podpisania umowy do 31.12.2023r.

Postępowanie prowadzone w trybie:

Zapytania ofertowego- postępowanie o wartości poniżej 130 000 zł (poniżej progu stosowania ustawy Pzp)

Tykocin, dnia 23.01.2023 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI
PONIŻEJ 130 000 ZŁOTYCH

  1. Zamawiający:
    Gmina Tykocin
  2. 11 Listopada 8

16-080 Tykocin

NIP 9661773554

  1. Przedmiot zamówienia:
  • Wykonywanie zabiegów weterynaryjnych, tj. sterylizacja zwierząt właścicielskich z terenu gminy Tykocin, w tym:

- przeprowadzenie badania stanu zdrowia zwierzęcia, które stanowi czynnik dopuszczający go do wykonania właściwego zabiegu,

- zapewnienia lekarstw i innych środków medycznych niezbędnych do wykonania zabiegu sterylizacji,

- wykonanie zabiegu sterylizacji przez uprawnionego lekarza weterynarii,

- zapewnienie właściwych warunków sanitarnych i bytowych,

- zapewnianie odpowiedniej opieki nad zwierzętami, w trakcie i po zabiegu,

- nie pobieranie dodatkowych opłat w związku ze świadczeniem usług od osób, które dostarczą zwierzę na zabieg,

  • Przy wydawaniu właścicielowi zwierzęcia po zabiegu, lekarz weterynarii przekaże właścicielowi zwierzęcia pisemne zalecenia dotyczące opieki nad zwierzęciem po zabiegu (m.in. o konieczności ochrony szwów przed uszkodzeniem) oraz utrzymaniu kontaktu z placówką weterynaryjną w przypadku pojawienia się jakichkolwiek niepokojących objawów,
  • W przypadku stwierdzenia przez lekarza weterynarii podczas badania klinicznego przeciwwskazań do wykonania zabiegu, lekarz zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie właściciela zwierzęcia wraz ze wskazaniem przyczyn odmowy wykonania zabiegu,
  • Zakład leczniczy dla zwierząt zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko – weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz. U. z 2011 r. Nr 224, poz. 1347) – zwłaszcza do dokonywania szczegółowych wpisów zastosowanych leków i przeprowadzonych zabiegów. Informacje powinny być zawarte w założonych książkach leczenia zwierząt leczonych.
  1. Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu Ofertę mogą złożyć Wykonawcy, którzy:

  - posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia,

 - dysponują co najmniej jednym lekarzem weterynarii posiadającym czynne prawo do wykonywania zawodu oraz posiadającym doświadczenie w wykonywaniu zabiegów sterylizacji kocic i suk,

-  dysponują zakładem leczniczym znajdującym się na terenie gminy Tykocin lub w odległości nie więcej niż 10 km od granic administracyjnych gminy Tykocin,

- spełniają wymagania przewidziane w obowiązujących przepisach prawa, w tym szczególności wynikające z ustawy  z dnia 18  grudnia 2003 roku o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. Z 2019 r. Nr 24).

  1. Wykaz dokumentów składających się na kompletną ofertę:

Lp.

Wymagane dokumenty

 

1.

Formularz ofertowy (załącznik nr 1).

2.

Odpis/wydruk z właściwego rejestru lub CEIDG- jeżeli dotyczy.

3.

Aktualny wypis z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzony przez Radę Izby Lekarsko Weterynaryjnej.

4.

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia zawierający wskazanie co najmniej jednego lekarza  weterynarii posiadającego doświadczenie w wykonywaniu zabiegów sterylizacji kotów/psów, ze wskazaniem informacji na temat kwalifikacji zawodowych  (np. numer uprawnień),

5.

Oświadczenie, iż zakład znajduje się w odległości nie więcej niż 10 km od granic administracyjnych Gminy Tykocin (w przypadku zakładów znajdujących się poza obszarem Gminy Tykocin).

6.

Oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia.

7.

Oświadczenie, że zakład leczniczy dla zwierząt, w którym będą przeprowadzane zabiegi weterynaryjne spełnia wymagania przewidziane w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności wynikające z ustawy  z dnia 18 grudnia 2003 roku o zakładach leczniczych dla zwierząt.

 Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w formie oryginału pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście na adres: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, lub w formie dokumentu podpisanego elektronicznie lub w formie skanu dokumentu przesłanego na adres e-mail: sekretariat@umtykocin.pl.
  2. Oferta musi być przygotowana w języku polskim w sposób czytelny.
  3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
  4. Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) bądź posiadającą(-ce) stosowne pełnomocnictwo.
  5. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu prawidłowego złożenia/dostarczenia oferty ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki pocztowej lub kurierskiej.
  6. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami załączników, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
  7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  8. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofać.

 Termin składania ofert: 25.01.2023 r. do godz. 15:30.

Termin związania ofertą: 6 dni, licząc od dnia otwarcia oferty.

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
  2. W postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za realizację przedmiotowej usługi.
  3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najniższą cenę. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. W przypadku wycofania się Wykonawcy z postępowania z najniższą ceną, Zamawiający zwróci się do kolejnego Wykonawcy.
  4. Cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia należy wpisać do formularza ofertowego wypełniając odpowiednio Załącznik nr 1. Cena musi być wyrażona w walucie polskiej (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu tym podatkiem. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty związane z prawidłową i pełną realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z udzieleniem zamówienia (wszystkie obciążenia publicznoprawne). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN).
  5. Cena ofertowa brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega zmianie.
  6. O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Wykonawcy zostaną powiadomieni drogą e- mail lub telefonicznie.                                                                                                                                                                           Informacje dodatkowe
  7. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wzywać do ich uzupełnienia. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień oraz uzupełnienia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego.
  8. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zapytania.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podawania przyczyny.                                  Informacje związane z ochroną danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Tykocin z siedzibą w Tykocinie przy ulicy 11 listopada 8, 16-080 Tykocin reprezentowana przez Burmistrza.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
  4. a) art. 6 ust 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w celu ponoszenia wydatków publicznych w sposób celowy i oszczędny, co wymusza stosowanie reguł konkurencyjnych przy wyborze wykonawcy,
  5. b) art. 6 ust 1 lit. b RODO w związku z którym przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
  6. Dane Panią/Pana dotyczące mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5  lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
  8. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  9. Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo do :
  10. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
  11. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
  12. na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych;
  13. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  14. Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
  15. w związku z art. 17 prawo do usunięcia danych osobowych;
  16. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
  17. na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 litera b) i c) RODO.
  18. Podanie danych osobowych jest warunkiem złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór oferty.
  19. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

 

  1. Kontakt

            Joanna Stankowska, Podinspektor - tel. 85 686 93 40

            Sekretariat Urzędu Miejskiego w Tykocinie, tel. 85 718 16 27

  1. Załączniki

             Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

           Załącznik 1: Formularz ofertowy.

           Załącznik 2: Wzór umowy. 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Joanna Stankowska

Data wytworzenia: 2023-01-23

Wprowadzający: Urszula Gołębiewska

Data modyfikacji: 2023-02-09

Opublikował: Urszula Gołębiewska

Data publikacji: 2023-01-23