Zapytanie ofertowe znak RNZ.271.1.3.2023.AO z dnia 20 lutego 2023 r. na realizację zadania pod nazwą " Usługa wykonania zabiegów pielęgnacyjnych w 2023 roku na boiskach w miejscowościach: Tykocin i Stelmachowo"

 

            ZAPYTANIE OFERTOWE

znak: RNZ. 271.1.3.2023.AO  z dnia 20 lutego 2023 r.

zaproszenie do złożenia oferty na realizację zadania pod nazwą:

„Usługa wykonania zabiegów pielęgnacyjnych w 2023 roku  na boiskach w miejscowościach: 

Tykocin i  Stelmachowo”

  1. Zamawiający:

Gmina Tykocin

  1. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin

Tel.: 85 718 16 27

NIP: 9661773554

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 7:30 – 15:30
e-mail do korespondencji: sekretariat@umtykocin.pl
skrzynka ePuap : /UM_Tykocin/skrytka
www: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

  1. Tryb udzielenia zamówienia. Ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty 130 000 zł netto w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej pzp.

Podstawa prawna: postępowanie o wartości niższej niż określona w art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego.

III. Usługa wykonania zabiegów pielęgnacyjnych w 2023 roku na boiskach w miejscowościach: Tykocin i Stelmachowo.

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności, wg. potrzeb zamawiającego usługi polegające na:

- zabieg wsiewania nasion traw – 1 raz w roku

- zabieg piaskowania z ładowaniem piasku – 2 razy w roku

- zabieg wertykulacji – 4 razy w roku

- zabieg aeracji – 3 razy w roku

- zabieg  oprysku wraz z zakupem środków ochrony roślin– 5 razy w roku

- zabieg aplikacji nawozów – 7 razy w roku

- zabieg szczotkowania sztucznego boiska – 2 razy w roku

Na boisku trawiastym gminy Tykocin:

- stadion piłkarski z pełnowymiarową płytą główną o nawierzchni z trawy naturalnej o powierzchni 7000 m2, regularnie  konserwowane i nawadniane.

Na boiskach ze sztuczną murawą gminy Tykocin:

- boisko treningowe w Tykocinie o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni  2900 m2

- boisko w Stelmachowie o nawierzchni z trawy sztucznej o  powierzchni  1900 m2.

Zakup nasion traw, piasku i nawozy są po stronie Zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty
  2. Oferta powinna być napisana w języku polskim i sporządzona na formularzu stanowiącym zał. Nr 1.

- opatrzona pieczątką firmową

- posiadać datę sporządzenia

- zawierać adres oferenta, adres mailowy, numer telefonu

- podpisana przez oferenta

  1. Termin płatności:

W terminie 21  dni od daty prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze. Za dzień spełnienia świadczenia uważa się obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  1. a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. b) posiadania wiedzy i doświadczenia.
  3. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższe warunki na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do zapytania. 

VII. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu złożenia oferty i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  • formularz ofertowy – według załącznika nr 1,
  • oświadczenie Wykonawcy – według załącznika nr 2 (zatrudnienia cudzoziemców),
  • pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

VIII. Oceny ofert

  1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
  • Cena za całość zamówienia 100%

Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która ma najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia spośród złożonych ofert. Oferta powinna zawierać cenę brutto za wykonanie  całego zamówienia.

  • Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie i obowiązkowo uwzględnia jego stawkę podatku VAT (nie może stworzyć po stronie Zamawiającego obowiązku podatkowego).

 

  1. Termin realizacji wykonania zabiegów:

Od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2023r. (według potrzeb Zamawiającego)

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 lutego 2023r.,w formie oryginału pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście na adres: Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, podpisaną podpisem tradycyjnym własnoręcznym albo w formie dokumentu podpisanego elektronicznie lub w formie skanu dokumentu przesłanego na adres e-mail: sekretariat@umtykocin.pl.  (liczy się data wpływu dokumentów), podpisaną podpisem osobistym, własnoręcznym lub elektronicznym.

W temacie wiadomości e-mail należy wpisać:. „Usługa wykonania zabiegów pielęgnacyjnych w 2023 roku na boiskach w miejscowości: Tykocin i Stelmachowo.” Postępowanie znak RNZ. 271.1.3.2023.AO

 

  1. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień:

Pani Anna Olszewska, Referat Spraw Obywatelskich   –  tel.: 85 686 93 13,

e-mail: anna.olszewska@umtykocin.pl

 

XII. Informacje dodatkowe:

  • Zamawiający zastrzega prawo do wezwania wykonawców do wyjaśnienia / uzupełnienia treści złożonych ofert.
  • Wszelkie ceny podane w ofercie i innych dokumentach sporządzanych przez Wykonawcę, przyszłe rozliczenia muszą być wyrażone w złotych polskich.
  • Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający dokona wyboru kolejnej oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli nie złożono żadnej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  • Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego i treść pytań i odpowiedzi opublikuje pod danym postępowaniem na stronie internetowej http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/.

Załączniki

Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

Załącznik 1: Formularz ofertowy

Załącznik 2: Wzór umowy

Załącznik 3: Oświadczenie wnioskodawcy

Sporządziła: Anna Olszewska  

Referat Spraw Obywatelskich

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
  2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin;
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@umtykocin.pl.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
    z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnione będą dane osobowe na mocy przepisów prawa. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, organizacyjną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym.
  8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
  10. Posiada Pani/Pan:
  11. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
    (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
  12. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
    z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie może naruszać integralności protokołu wyboru.
  13. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  14. Nie przysługuje Pani/Panu:
  15. w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  16. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  17. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  18. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Olszewska

Data wytworzenia: 2023-02-20

Wprowadzający: Urszula Gołębiewska

Data modyfikacji: 2023-03-06

Opublikował: Urszula Gołębiewska

Data publikacji: 2023-02-20