Ogłoszenie
Tykocin: Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Urzędu Miejskiego w Tykocinie
Numer ogłoszenia: 262232 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin , ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 85 7181627, faks 85 7181627.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Urzędu Miejskiego w Tykocinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw w niżej wymienionych szacunkowych ilościach do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Urzędu Miejskiego w Tykocinie : 1. Etylina Pb 95 - 1200 litrów 2.Olej napędowy - 45 000 litrów Warunki dostawy: - Dostawa paliw realizowana będzie poprzez tankowanie pojazdów i urządzeń Zamawiającego na Stacji paliw Wykonawcy, mieszczącej się w granicach administracyjnych Gminy Tykocin, a w przypadku gdy wykonawca nie posiada stacji na terenie gminy Tykocin wówczas musi zapewnić sobie zdolności techniczne umożliwiające Zamawiajacemu bezpośrednie zatankowanie( z tzw. dystrybutora objazdowego) samochodów Zamawiającego w granicach administracyjnych gminy Tykocin ( W przypadku gdy oferent posiada dwie lub więcej stacji paliw zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Tykocin Zamawiający będzie korzystał ze stacji paliw położonej najbliżej siedziby Zamawiającego) Stacja paliw Wykonawcy powinna być czynna co najmniej w godzinach 7:00-17:00, w dni robocze . Wykonawca jest zobowiązany wystawić Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT za zakupione paliwo na zasadach określonych w art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisach wykonawczych wydanych na jego podstawie .Do faktury zbiorczej Wykonawca dołączy dokument Wz stwierdzający każdorazowe tankowanie. Dokument Wz musi zawierać następujące informacje: a) datę zakupu b) nr karty drogowej c) nazwisko i imię kierowcy oraz podpis d) ilość zakupionego paliwa wraz z dzienną jednostkową ceną sprzedaży i łączną wartością netto oraz brutto. (Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych stosowanych przez danego oferenta, który spełni podstawowe wymogi rozliczeniowe stawiane przez Zamawiającego w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wystawić Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT za zakupione paliwa na zasadach określonych w art. 106 ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisach wykonawczych wydanych na jego podstawie. Do faktury zbiorczej Wykonawca dołączy załącznik oraz raport elektroniczny. Załącznik do faktury powinien zawierać: numer karty flotowej, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego produktu, miejscowość - numer stacji w której odbyła się transakcja, cena jednostkowa, wartość netto, brutto i po upuście. Dodatkowo raport elektroniczny będzie zawierał dokładną datę transakcji) Dodatkowo Zamawiający będzie wymagał potwierdzenia tankowania na karcie drogowej, poprzez: a)wpisanie ilości zakupionego paliwa b)podpis osoby Wykonawcy c)pieczęci Wykonawcy potwierdzającej tankowanie. Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać warunkom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) Wspólny Słownik Zamówień CPV: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa 09134100-8 olej napędowy Zakup paliwa odbywał się będzie sukcesywnie ( nawet codziennie) poprzez tankowanie pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o - Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. -Prawo energetyczne (tj.Dz.U. z 2006 r. Nr 89, poz.625 z póżn. zm)na obrót paliwami wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ b)pełnomocnictwo - w przypadku , gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tykocinie ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin, pok. nr 6, na pisemny wniosek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin pok. nr 9 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 05.07.2013 r.
Burmistrz Tykocina
mgr inż. Krzysztof Chlebowicz
Metryka strony