Przetarg na zakup autobusu RO_341_16_06

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU RO 341-16/06

 

Dostawy

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

 

Nazwa:

                Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin

 

Adres pocztowy:

 

                ul. Złota 2

                16-080 Tykocin

 

                Miejscowość: Tykocin

                Kod pocztowy: 16-080

                Województwo: Podlaskie

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:


                Teresa Andruszkiewicz

                Zastępca Burmistrza

                tel.: (085) 7181627

 

E-mail: burmistrz.tykocin.bia@gminypolskie.pl

 

                fax: (085) 7181627

 

Adresy internetowe

 

Ogólny adres zamawiającego (URL):

                www.umwp-podlasie.pl/bip/tykocin

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

                jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

                                                                                                

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

                jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

                jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

                Administracja samorządowa , ogólne usługi publiczne         

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiającychnie.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Opis

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

 

Realizacja projektu pn. ,,Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z gminy Tykocin”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług

 

·          Dostawy  - Kupno

 

Główne miejsce realizacji dostawy

 

                Urząd Miejski w Tykocinie

                ul. Złota 2,

                16-080 Tykocin

 

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

 

                Zamówienia publicznego.                    

                Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

                Zamawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

 

 Przedmiot zamówienia dotyczy Realizacji projektu pn. ,,Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z  gminy Tykocin”

 

AUTOBUS POWINIEN POSIADAĆ NASTĘPUJĄCE WYPOSAŻENIE I PARAMETRY TECHNICZNE:

 

1. ilość miejsc: minimum 43 miejsca siedzące pasażerskie plus 2 miejsca przystosowane do przewozu osób  niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,

2. Szyny dostawne do transportu wózka inwalidzkiego,

3. Fotel pilota i kierowcy

4.    Silnik: spełniający normy EURO 3, wysokoprężny,  turbodoładowany, sześciocylindrowy, o mocy min. 240 KM,

5.    Skrzynia biegów: manualna  6 – biegowa + bieg wsteczny

6.    Ogumienie : bezdętkowe R 22.5, plus koło zapasowe

7.    Układ kierowniczy: wspomagany hydraulicznie

8.    Układ hamulcowy: wyposażony w ABS/ASR , dwuobwodowy pneumatyczny

9.    zawieszenie : pneumatyczne

10.  Kolorystyka nadwozia : do uzgodnienia

11.  Fotele pasażerów: miękkie tapicerowane

 

Zamawiający nie dopuszcza przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich mocowanych w przejściu lub na platformie umieszczonej na wnęce schodów.

Pojazd powinien być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2006 r. i  mieć niezbędną dokumentację do zarejestrowania.

Posiadać Polskie świadectwo homologacji lub decyzję zwalniającą z obowiązku homologacji wydanymi przez Ministra d/s transportu (art.68, art.81 ust.2 ustawy Prawo o ruchu drogowym),

 

 Polskie świadectwo homologacji lub decyzję zwalniającą z obowiązku homologacji wydanymi przez Ministra d/s transportu (art.68, art.81 ust.2 ustawy Prawo o ruchu drogowym)  - należy dołączyć do oferty,

 

Wraz z pojazdem  wykonawca winien dostarczyć:

instrukcję obsługi, napraw oraz katalogu części zamiennych w języku polskim

 

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:

 

Dokumenty winny być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców.

 

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

                Główny przedmiot  - 34.12.10.00-1

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – NIE.

 

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE.

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

                Całkowita wielkość lub zakres

 

                Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego autobusu.

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

                Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia  01.03.2007  r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

 

Informacja na temat wadium

 

                Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany do wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł ( słownie: pięć tysięcy zł.).

 

III.2) Warunki Udziału

 

 

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

 

 

Opis warunków udziału w postępowaniu:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

        nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

        i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

1.5 wykonają zamówienie publiczne w terminie do dnia 01.03.2007 r.;

1.6 akceptują warunki płatności, tj.:

    - 30 dni od wystawienia faktury (dostawy autobusu)

1.7 udzielą gwarancji na dostarczony autobus na okres minimum:  2 lat – gwarancja ogólnopojazdowa, 3 lat na lakier, 3 lat na perforację nadwozia.

1.8. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia

        niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności

        jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.

 

Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:

·          nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,

·          nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

·          wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,

·          złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

·          nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,           

·          nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,

Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:

·          niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

·          jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

·          zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 

·        została złożona przez wykonawcę  wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,

·          zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,

·          który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

·          nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,

·          nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku

·          zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia oraz dokumentów – wg zasady „spełnia – nie spełnia

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

 

Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1. Dokumenty wymagane:

1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1;

1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień

        publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2;

1.3 dowód wniesienia wadium. 

 

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa on wraz z ofertą następujące dokumenty:

 

1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

        zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy

        przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 

1.5   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego

        oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia

        Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem

        podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub

        zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na

        raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –

        wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o

        dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

1.6   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie

        właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie

        określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

        upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 

1.7 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1

        pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków

        o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

 

W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia składa on z ofertą następujące dokumenty:

 

1.8   wykaz wykonanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia

        niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności

        jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom

        stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i

        odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane

        należycie – z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 

 

W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej

 i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa on z ofertą następujące dokumenty:

 

1.9    informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca

        posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub

        zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem

terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

2.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.4, 1.5, 1.7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

2.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1.6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2.

 

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

 - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ppkt. 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.9 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.  

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

  

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

 

                Przetarg nieograniczony.


IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

 

                 NAJNIŻSZA Cena 100 %.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna –  NIE.

 

IV.3) Informacje administracyjne

 

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

www.umwp-podlasie.pl/bip/tykocin - po ukazaniu się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych zgodnie z art. 42 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

 

                Data:  do 29.12.2006 r.

                Godzina: do 10.00     w Siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2,16-080 Tykocin w sekretariacie pok. Nr.7

 

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty – Polski.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą

 

                30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

 

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

 

                Data:                     29.12.2006 r. 

 

                Godzina:               10.15 

 

                Miejsce :               Urząd Miejski w Tykocinie

                                               ul. Złota 2

                                               16-080 Tykocin

                                               pok. Nr 10

  

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UNII EUROPEJSKIEJ - NIE.

 

VI.2) Informacje dodatkowe

 

                Projekt jest współfinansowany ze środków PFRON.

 

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.12.2006 r.

 

 

Burmistrz Tykocina

Krzysztof Chlebowicz

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Barbara Zachowicz

Wprowadzający: Barbara Zachowicz

Data wprowadzenia: 2006-12-12

Data modyfikacji: 2006-12-19

Opublikował: Barbara Zachowicz

Data publikacji: 2006-12-12