Przetarg na dostawę koparki kołowej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nr RO 341-12/06
Na podstawie Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Burmistrz Tykocina
ul. Złota 2
16-080 Tykocin
Tel. (085) 7 181 627, Fax: (085) 7 181 627
2. Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparki kołowej
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.umwp-podlasie.pl/bip/tykocin/
Specyfikację w formie papierowej można uzyskać na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego tj.
Urząd Miejski w Tykocinie
ul. Złota 2
16-080 Tykocin
pokój Nr 7 Sekretariat
Za SIWZ w formie pisemnej zamawiający pobiera opłatę w wysokości 8 zł.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparki kołowej ( Kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień 29522600-0- koparki, czerpaki i ładowarki i maszyny górnicze) do siedziby Zamawiającego wyprodukowanej nie wcześniej niż w 1994 r. oraz przebiegu nie większym niż 9000 motogodzin. Sprawnej technicznie gotowej do pracy.
Wymagania techniczne, jakie ma spełniać koparka kołowa
· silnik czterocylindrowy turbodoładowany o mocy min. 67 kW,
· ramie 3 razy łamane,
· łyżka z szybkozłączem o pojemności min. 0,5 m3
· głębokość kopania min. 5 m
· kabina oszklona ,
· masa koparki min. 16 ton
· koparka wyposażona w stabilizatory unieruchamiające koparkę w czasie kopania,
· koparka wyposażona w lemiesz przedni
· stan licznika mth do 9000
· rok produkcji ( wyprodukowana nie wcześniej niż w 1994.r.),
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia: 7 dni od podpisania umowy.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz.177 z późn. zm.)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty tj.
- oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. wg. załącznika Nr 2
zgodnie z formułą ,,spełnia-nie spełnia”.
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 80%
Stan techniczny - 20%
10. Miejsce i termin składania ofert.
W siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Tykocinie
ul. Złota 2
16-080 Tykocin
pokój Nr 7 Sekretariat
Do dnia 25.09.2006 do godz. 10.00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
W siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Tykocinie
ul. Złota 2
16-080 Tykocin
pokój Nr 10
dnia 25.09.2006 r. o godz. 10.15
12. Termin związania ofertą – na okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
14. Zamawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. 15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz
Tykocin dn. 15.09.2006 r.
Metryka strony