Przetarg 29.08.2006 r. dostawa Autobusu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa:
Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin
Adres pocztowy:
ul. Złota 2
16-080 Tykocin
Miejscowość: Tykocin
Kod pocztowy: 16-080
Województwo: Podlaskie
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Teresa Andruszkiewicz
Zastępca Burmistrza
tel.: (085) 7181627
E-mail: burmistrz.tykocin.bia@gminypolskie.pl
fax: (085) 7181627
Adresy internetowe
Ogólny adres zamawiającego (URL):
www.regioset.pl/tykocin
Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja samorządowa - ogólne usługi publiczne
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających – nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Realizacja projektu pn. ,,Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z gminy Tykocin”
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
· Dostawy - Kupno
Główne miejsce realizacji dostawy
Urząd Miejski w Tykocinie
ul. Złota 2,
16-080 Tykocin
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego.
Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy Realizacji projektu pn. ,,Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z gminy Tykocin”
AUTOBUS POWINIEN POSIADAĆ NASTĘPUJĄCE WYPOSAŻENIE I PARAMETRY TECHNICZNE:
1. Ilość miejsc: 37 miejsc siedzących pasażerskich plus 2 miejsca przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
2. Szyny dostawne do transportu wózka inwalidzkiego,
3. Fotel pilota
4. Silnik: spełniający normy EURO 3, wysokoprężny, rzędowy pionowy, turbodoładowany, sześciocylindrowy, o mocy min.
5. Skrzynia biegów: mechaniczna , zsynchronizowana, 6 – biegowa
6. Ogumienie : bezdętkowe plus koło zapasowe
7. Układ kierowniczy: wspomagany hydraulicznie
8. Układ hamulcowy: wyposażony w ABS , dwuobwodowy pneumatyczny działający na 2 siłowniki osi tylnej i 2 siłowniki osi przedniej
9. Zawieszenie : pneumatyczne: przód 2 miechy + 2 amortyzatory, tył 4 miechy + 4 amortyzatory
10. Kolorystyka nadwozia : do uzgodnienia
11. Fotele pasażerów: wysokie ,sztywne, miękkie z podłokietnikiem
Pojazd powinien być wyprodukowany w 2006 r. i mieć niezbędną dokumentację do zarejestrowania i użytkowania, oraz posiadać polskie świadectwo homologacji
Wraz z pojazdem wykonawca winien dostarczyć:
· instrukcji obsługi, napraw oraz katalogu części zamiennych w języku polskim
· Świadectwo homologacji
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:
Dokumenty winny być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców.
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot - 34.12.10.00-1
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – NIE.
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE.
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres
Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego autobusu.
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Wymagany termin wykonania zamówienia do 05.12.2006 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany do wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł ( słownie: pięć tysięcy zł.).
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
|
Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.5 wykonają zamówienie publiczne do dnia 5.12.2006 r.; 1.6 akceptują warunki płatności, tj.: - 30 dni od wystawienia faktury (dostawy autobusu) 1.7 udzielą gwarancji na dostarczony autobus na okres minimum: 2 lat – gwarancja ogólnopojazdowa, 3 lat na lakier, 3 lat na perforację nadwozia. 1.8. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: · nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, · nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, · wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, · złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, · nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, · nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: · niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, · jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, · zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, · wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, · zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, · który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, · nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, · nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku · zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia oraz dokumentów – wg zasady „spełnia – nie spełnia”
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1; 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2; 1.3 dowód wniesienia wadium.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa on wraz z ofertą następujące dokumenty:
1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.6 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1.7 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia składa on z ofertą następujące dokumenty:
1.8 wykaz wykonanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie – z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3.
W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa on z ofertą następujące dokumenty:
1.9 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.4, 1.5, 1.7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1.6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2.
3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ppkt. 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.9 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony.
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
Cena 100 %.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – NIE.
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.umwp-podlasie.pl/bip/tykocin - po ukazaniu się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych zgodnie z art. 42 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 14.09.2006 r.
Godzina: 10.00
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty – Polski.
IV.3.5) Termin związania ofertą
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 14.09.2006 r.
Godzina: 10.15
Miejsce : Urząd Miejski w Tykocinie
ul. Złota 2
16-080 Tykocin
pok. Nr 10
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UNII EUROPEJSKIEJ - NIE.
VI.2) Informacje dodatkowe
Projekt jest współfinansowany ze środków PFRON.
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.08.2006 r.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz
W wyniku sprostowania wysłanego do Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 05.09.2006 r. nastąpiła zmiana w punktach I.2 oraz III.2.
Poniżej do pobrania oryginalne ogłoszenie wysłane do UZP w dniu 29.08.2006 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 234 z dnia 07.09.2006 r. pozycja 46598.
Metryka strony