Przetarg 2008-02-22 Pajewo

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin, ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, fax 085 7181627.
 
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OPIS
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych nr 105495B(od km 0+000 do km 0+800 - odcinek I) oraz 105518B (od km 0+000 do km 0+424,30 -odcinek II ) w miejscowości Pajewo gm. Tykocin - ETAP II.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na :
Przebudowie dróg gminnych nr 105495B(od km 0+000 do km 0+800 - odcinek I) oraz 105518B (od km 0+000 do km 0+424,30 -odcinek II ) w miejscowości Pajewo gm. Tykocin

Szczegółowy opis robót wraz z określonym zakresem, ilościami stanowi załącznik nr 5 Przedmiar robót do SIWZ, Projekt budowlany z rysunkami zał. nr 6( w części związanej z wykonaniem II etapu) , oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, -zał. Nr ( w części związanej z wykonaniem II etapu)

Miejsce realizacji zamówienia (miejscowość: Pajewo gmina Tykocin)
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
·                  Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 9 000 zł.
Słownie: dziewięć tysięcy zł..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 
·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163), tj.:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych( tekst jedn. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163);
1.5 Wykonają zamówienie publiczne do dnia 29.08.2008 r.;
1.6 Akceptują warunki płatności, tj.: - 30 dni od wystawienia faktury
1.7 Udzielą co najmniej 2 letniej gwarancji na wykonane prace
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.


Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa
zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w
art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego
postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie
utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów
potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się
na przedłużenie okresu związania ofertą,

3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:
- niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do
składania ofert,
- zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na
podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie
omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
- nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku
zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - wg zasady spełnia - nie spełnia
·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2;
1.2. Szczegółowy kosztorys ofertowy, zgodny z dołączonym przedmiarem robót zał. Nr 5
1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień
publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
1.4 Dane dotyczące podwykonawców ( w przypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 3


2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1.3, dla każdego a z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek..
 
IV.3.4) Termin składania ofert: 17.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Urząd Miejski w tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin - pok. nr 7 - sekretariat.
Termin otwarcia ofert:
17.03.2008 r. w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin pok. Nr 10 godz. 11.15
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP dnia 22.02.2008 r
 
Tykocin dn. 22.02.2008 r.
Burmistrz Tykocina

Krzysztof Chlebowicz

 

Załącznik Nr 6 do SWIZ

Metryka strony

Udostępniający: UM TYKOCIN

Wytwarzający/odpowiadający: Paweł Pogorzelski

Wprowadzający: Paweł Pogorzelski

Data wprowadzenia: 2008-02-22

Data modyfikacji: 2008-03-12

Opublikował: Paweł Pogorzelski

Data publikacji: 2008-02-22