Ogłoszenie

 

 

            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin , ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, faks 085 7181627.
·           Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Tykocin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia są roboty budowlane związane z realizacja zadania pn: Rozwój infrastruktury edukacyjnej w gminie Tykocin . Zakres inwestycji dt. Zespołów Szkół w Tykocinie i Radulach oraz Przedszkola w Tykocinie: 1. Termomodernizacja ścian i dachów budynków szkolnych i przedszkola w Tykocinie i Radulach wraz z robotami towarzyszącymi jak: obróbki blacharskie, demontaż i odtworzenie instalacja odgromowej, wymiana orynnowania, wykonanie chodników, okładzin schodów i zjazdów oraz pozostałe prace wykończeniowe. 2. W Tykocinie; Przebudowa wewnętrznych dróg, placów i chodników o nawierzchni asfaltowej, betonowej oraz z prefabrykowanych płyt drogowych na ciągi pieszo - jezdne wraz z oznakowaniem. Powiększenie istniejących placów wielofunkcyjnych tak, aby spełniały rolę placów manewrowych dla samochodów straży pożarnej. Powiększenie zatoki autobusowej dla gimbusów przy ul. Kochanowskiego wraz z jej odsunięciem od skrzyżowania z ul. Zagumienną i modernizacją chodnika na odcinku związanym z przebudowa zatoki. Wymiana ogrodzenia wzdłuż ulic Kochanowskiego i Zagumiennej oraz od strony sąsiedniej działki w zespole szkół i od ul. Zagumiennej i Szkolnej w Przedszkolu. Budowa ogrodzenia oddzielającego boiska sportowe od terenu szkoły. W Radulach; Przebudowa wewnętrznych ciągów komunikacyjnych. 3. Remonty i adaptacje; szkoła w Tykocinie remont i adaptacja pomieszczenia biblioteki na czytelnię multimedialną, naprawa, wygładzenie i wymalowanie ścian i sufitów, ułożenie na podłodze płytek gresowych i cokolików, wymiana lamp oświetleniowych, wykonie instalacji elektrycznej oraz sieci LAN do zasilania komputerów. Wymiana rozdzielni elektrycznej. Szkoła w Radulach, Remont sal lekcyjnych obejmuje: naprawę, gipsowanie ścian i sufitów, wymianę drzwi wejściowych wraz z ościeżnicami. Remont i adaptacja pomieszczenia biblioteki na Szkolne Centrum Informacji oraz pomieszczenia świetlicy na salę audiowizualną obejmuje: wymianę instalacji elektrycznej w świetlicy, naprawę, wygładzenie i wymalowanie ścian i sufitów, remont podłóg (wymianę wykładziny podłogowej). Remont oddziału przedszkolnego obejmuje remont 2 pomieszczeń w zakresie: wymiany instalacji elektrycznej i oświetleniowej, wymiany drzwi z ościeżnicami, naprawy i malowania ścian i sufitów, ułożenia wykładziny podłogowej i podłogi z paneli. Remont i adaptacja nowego pomieszczenia na salę audiowizualną obejmuje: wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej, wykonanie tynku, malowanie ścian i sufitów, wymianę drzwi z ościeżnicami, ułożenie podłogi z paneli podłogowych, montaż podestu. Przygotowanie pomieszczenia świetlicy do aerobiku obejmuje wymianę drzwi wraz z ościeżnicami. Szczegółowy opis robót wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią: załącznik nr 3 - . Przedmiary ( nr 3.1- Termoizolacja ścian w Zespole Szkół w Tykocinie, Przedszkolu w Tykocinie i Zespole Szkół w Radulach , nr 3.2- Przebudowa dachów w Przedszkolu w Tykocinie , Zespole Szkół w Radulach i Zespole Szkół w Tykocinie, nr 3.3- Roboty ogólnobudowlane w Zespole szkół w Radulach(Remont sal lekcyjnych i pracowni komputerowej, sala audiowizualna, szkolne centrum informacji, oddział przedszkolny, sala do aerobiku), nr 3.4- remont biblioteki w Tykocinie, nr 3.5- Rozdzielnia główna w budynku Zespołu Szkół w Tykocinie, nr 3.6- sala komputerowa w Zespole Szkół w Tykocinie, nr 3.7- drogi wewnętrzne i chodniki, zatoka autobusowa i ogrodzenie przy Zespole Szkół i Przedszkola w Tykocinie, nr 3.8- Drogi wewnętrzne i chodniki przy zespole szkół w Radulach do SIWZ, projekty budowlane z rysunkami - zał nr 8 ( nr.8.1- Projekt termomodernizacji Zespołu Szkół w Tykocinie, Przedszkola w Tykocinie i Zespołu szkół w Radulach, nr 8.2- Projekt przebudowy terenu w zakresie dróg wewnętrznych i chodników, zatoki autobusowej i ogrodzenia w Zespole Szkół w Tykocinie, nr 8.3- Projekt przebudowy terenu w zakresie dróg wewnętrznych i chodników w Zespole Szkół w Radulach oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, wraz ze szczegółowym zakresem robót.- zał. Nr.9- ( nr 9.1 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych termomodernizacji budynków i remontu Zespołów Szkół w Tykocinie i Radulach, nr 9.2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przebudowy rozdzielni głównej w budynku zespołu szkół i przedszkola w Tykocinie ul. Kochanowskiego 1 , nr 9.3- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowa instalacji elektrycz. I sieci LAN do zasilania komputerów w Sali komputerowej w budynku Zespołu Szkół i Przedszkola w Tykocinie ul. Kochanowskiego 1, nr 9.4- Specyfikacja techniczna - Przebudowa terenu w zakresie dróg wewnętrznych i chodników , zatoki autobusowej i ogrodzenia w Zespole Szkół i Przedszkola w Tykocinie, nr 9.5 - Specyfikacja techniczna - Przebudowa terenu w zakresie dróg wewnętrznych i chodników w Radulach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 80 000,00 zł. Słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·           Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), tj.: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych(Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity z późn. zmianami); 2. do nadzoru przy wykonywanych pracach (ogólnobudowlanych, drogowych i elektrycznych) zatrudnią osobę/y która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami we właściwej specjalności , wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane . 3. w ciągu ostatnich 5 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektów o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto . Potwierdzonych min. 1 referencjami od zamawiających 4. Udzielą co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane prace(spełnienie tego warunku zamawiający oceni na podstawie podpisanego formularza ofertowego przez Wykonawcę) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - wg zasady :spełnia - nie spełnia.
·           Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1do SIWZ; 1.2 . Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 1.3. Szczegółowy kosztorys ofertowy, zgodny z dołączonymi przedmiarami robót- załącznik Nr 3 do SIWZ 1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji. Kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów -załączyć do oferty).Jeżeli w powyższym wykazie podano osoby , którymi będzie dysponował wykonawca należy także załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum 1 ) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektów o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji wraz z dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie (- zgodnie z zał nr 5 do SIWZ) 1.6. dowód wniesienia wadium 1.7 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.8 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.9 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.10 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 1.11 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 2 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.12 Wykaz robót powierzonych podwykonawcom ( w przypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 6 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1,7,1.8, 1.10, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1.9 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ppkt. 1.7, 1.8, 1.9, 1.10 dla każdego z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w ppkt. 1.2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu , bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 na pisemny wniosek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 12:00, miejsce: ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. sekretariatu nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa VI Rozwój Infrastruktury społecznej działanie 6.1 Rozwój infrastruktury z zakresu edukacji.. kategoria interwencji 75 Infrastruktura systemu oświaty.
 
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 15.04.2009 r.
 
 
Tykocin dn.15.04.2009 r.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz
 

Metryka strony

Udostępniający: UM TYKOCIN Piotr Korziński

Wytwarzający/odpowiadający: Paweł Pogorzelski

Wprowadzający: Paweł Pogorzelski

Data wprowadzenia: 2009-04-15

Data modyfikacji: 2009-05-04

Opublikował: Paweł Pogorzelski

Data publikacji: 2009-04-15