Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa stacji paliw PKN ORLEN wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie działki nr 1741/2 położonej w m. Tykocin przy ul. Sokołowskiej”

BURMISTRZ TYKOCINA

                                                                                                Tykocin, dn. 29 lipca 2021 r.

RIŚ.6220.7.2021.AM

 

 

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

Zawiadamiam na podstawie art. 10, art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 735) oraz art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek  z dnia 28 czerwca 2021 r. (data wpływu do tut. Urzędu: 05 lipca 2021 r.- uzupełniony w dniu 27 lipca 2021 r.) przez Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn. „Budowa stacji paliw PKN ORLEN wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie działki nr 1741/2 położonej w m. Tykocin przy ul. Sokołowskiej”.

Ponadto zawiadamia się o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białymstoku oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Białymstoku z zapytaniem o konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko.

Na podstawie art. 35 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 735) do terminów załatwienia sprawy administracyjnej nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.     

Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć wymienionych w § 3 ust. 1 pkt. 34 lit. b, pkt 35 b Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1839).

Organem właściwym do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania oraz wydania wnioskowanej decyzji jest Burmistrz Tykocina.

Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 735), polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać uwagi i wnioski dotyczące planowanego przedsięwzięcia w  pokoju nr 14 w Referacie Inwestycyjno – Środowiskowym Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godz. 730-1530.

Ponieważ liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 wyżej wspomnianej ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, niniejsze zawiadomienie – obwieszczenie zostaje podane do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie, a także tablicy ogłoszeń sołectwa w którym zostanie zrealizowane przedsięwzięcie oraz w miejscu planowanej inwestycji w dniu 29.07.2021 r.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości na okres 14 dni tj. od 29.07.2021 r. do 13.08.2021 r., przez za­mieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu
nfor­macji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. 11 listopada 8, a także tablicy ogłoszeń sołectwa w którym zostanie zrealizowane przedsięwzięcie w dniu 29.07.2021 r.

Zgodnie z art. 49 K.p.a., zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.

Ponadto przypomina się, że zgodnie z art. 49 Kpa, o wszystkich kolejnych czynnościach administracyjnych, strony postępowania będą informowane obwieszczeniem, zamieszczonym  na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/, wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8,
16-080 Tykocin, a także na tablicy ogłoszeń sołectwa, w którym zostanie zrealizowane przedsięwzięcie.  

 

                                                                                                   

                                                                                                 Z up. Burmistrza Tykocina

                                                                                                        Robert Sidorski

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Malinowska

Data wytworzenia: 2021-07-29

Wprowadzający: Filip Kurzyna

Data modyfikacji: 2021-07-29

Opublikował: Filip Kurzyna

Data publikacji: 2021-07-29