Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 19.11.2020 r. w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsiewzięcia pn. "Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 1 MW na działce nr 170/8 obręb Radule, gm. Tykocin"

 BURMISTRZ TYKOCINA                                                          

                                                                                          Tykocin, dn. 19 listopada 2020 r.

RIŚ.6220.13.2020.AM

 

 

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

Zawiadamiam na podstawie art. 10, art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 poz. 256 ze zm.) oraz art. 73 ust. 1 ustawy
z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz.U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.) o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek złożony
w dniu 03 listopada  2020 r. przez Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn. „Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 1 MW na działce nr 170/8 obręb Radule, gm. Tykocin”.

Ponadto zawiadamia się o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białymstoku oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Białymstoku z zapytaniem o konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko.

Na podstawie art. 35 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.) do terminów załatwienia sprawy administracyjnej nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.     

Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć wymienionych
w § 3 ust. 1 pkt. 54 lit. b Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1839).

Organem właściwym do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania oraz wydania wnioskowanej decyzji jest Burmistrz Tykocina.

Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020 poz. 256 z późn. zm.), polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać uwagi i wnioski dotyczące planowanego przedsięwzięcia w  pokoju nr 14 w Referacie Inwestycyjno – Środowiskowym Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godz. 730-1530.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości na okres 14 dni tj. od 19.11.2020 r. do 04.12.2020 r., przez za­mieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Infor­macji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. 11 listopada 8 w dniu 19.11.2020 r.

Zgodnie z art. 49 K.p.a., zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.

 

                                                                                                  BURMISTRZ TYKOCINA

                                                                                                       Mariusz Dudziński

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Malinowska

Data wytworzenia: 2020-11-19

Wprowadzający: Anna Nartowicz

Data modyfikacji: 2020-11-19

Opublikował: Anna Nartowicz

Data publikacji: 2020-11-19