Obwieszczenie z dnia 13 września 2018 r.
Tykocin, 13 września 2018 r.
BURMISTRZ TYKOCINA
RIŚ.6220.3.2018.AP
OBWIESZCZENIE
Stosownie do art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.), w związku z art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1405 z późn.zm.), zawiadamia się o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa farmy fotowoltaicznej „Tykocin I” o mocy do 1 MW zlokalizowanej w pobliżu miejscowości Radule, gmina Tykocin, powiat białostocki, województwo podlaskie”.
Ponadto zawiadamia się o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białymstoku oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Białymstoku z zapytaniem o konieczność przeprowadzenia oceny odziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko.
Wniosek został umieszczony w publicznie dostępnym wykazie danych wniosków o środowiskowych uwarunkowaniach oraz strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w pokoju nr 7 w Referacie Inwestycyjno – Środowiskowym Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godzinach 730 – 1530.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości na okres 14 dni tj. od 13.09.2018 r. do 28.09.2018 r., przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. 11 Listopada 8 w dniu 13.09.2018 r.
Zgodnie z art. 49 K.p.a., uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Burmistrz Tykocina
Krzysztof Chlebowicz
Metryka strony