Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumnatcji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pelnienien usługi nadzoru autorskiego dla inwestycji "Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w radulach o salę gimnastyczna".
Tykocin 28.12.2020 r
Oznaczenie sprawy: RNZ.271.2.17.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnieniem usługi nadzoru autorskiego dla inwestycji
„Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Radulach o salę gimnastyczną”.
Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.)
- ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Tykocin
16–080 Tykocin, ul. 11 Listopada 8,
tel. 85 718 16 27, fax. 85 686 93 12
e-mail: sekretariat@umtykocin.pl
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnienie funkcji nadzoru autorskiego dla inwestycji „Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Radulach o salę gimnastyczną” wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi i infrastrukturą techniczną oraz przebudową/rozbudową (w niezbędnym zakresie) istniejących sieci uzbrojenia terenu.
Kody ze słownika CPV: 71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia należy wykonać indywidualny projekt sali gimnastycznej z zapleczem socjalno-technicznym i sanitarnym wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrznymi oraz zewnętrznymi sieciami, zagospodarowaniem terenu, uwzględniając budowę dróg dojazdowych, pożarowych, placu manewrowego, miejsc parkingowych, obiektów małej architektury, zieleni, oświetlenia zewnętrznego.
- Projekt musi przewidywać zastosowanie rozwiązań technicznych i materiałów zgodnych z wymogami w obiektach stanowiących przedmiot zamówienia. Obiekt winien być przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W projekcie należy zastosować technologie pozwalające na energooszczędność obiektu i niskie koszt utrzymania.
- Wymagane jest, aby Wykonawca opatrzył przedmiotową dokumentację w wykaz zawartości dokumentacji. Dodatkowo załączył, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami i normami.
- Projektant odpowiada za wady dokumentacji projektowej. Ujawnione wady Projektant zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego.
- Zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej terenu w celu uzyskania informacji, które mogą być przydatne dla prawidłowego przygotowania oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Lokalizację i przybliżony zakres przedstawia załącznik graficzny stanowiący załącznik nr 5.
- Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym istotnych rozwiązań funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych, a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zmówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania projektu w trakcie jego opracowywania tj. co najmniej jednokrotne spotkanie Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego (dopuszcza się formę spotkania on-line) celem konsultacji rozwiązań projektowych.
- W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wszystkie prace, które są niezbędne do wykonania zamówienia.
Ogólne wytyczne do projektowania:
- a) obiekt zlokalizowany będzie na działce o numerze ewidencyjnym 61/24 i 61/15 w Radulach, gmina Tykocin,
- b) sala gimnastyczna będzie przeznaczona do przeprowadzania zajęć wychowania fizycznego,
- c) obiekt przystosowany będzie do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- d) w skład obiektu wejdą co najmniej:
- sala sportowa o wymiarach 12m x 24m, wysokość sali 6m licząc od poziomu posadzki do najniższego elementu konstrukcji dachu,
- pomieszczenie dla nauczyciela z zapleczem sanitarno-higienicznym,
- szatnie,
- sanitariaty,
- pomieszczenia na sprzęt sportowy (na sprzęt duży- materace itp., oraz mniejszy- piłki itp.),
- udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami,
- system ogrzewania kompatybilny z istniejącą siecią lub uzgodniony z Zamawiającym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach określonych poniżej, przy czym zamówienie podzielone zostanie na etapy:
Etap I |
Przeprowadzenie wizji lokalnej i uzgodnienie koncepcji projektowanego budynku z szacunkowym kosztem realizacji zadania |
31-01-2021 |
Etap II* |
Wykonanie podstawowych elementów dokumentacji technicznej (zagospodarowanie terenu, główne rzuty poziome i przekroje, opis techniczny przedsięwzięcia, zbiorcze zestawienie kosztów) niezbędne do wniosku o pozwolenie na budowę |
15-04-2021 |
Etap III |
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej |
30-06-2021 |
Etap IV* |
Prowadzenie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji, w tym uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych oraz bieżące rozwiązywanie ewentualnych problemów wykonawczych |
realizacja uzależniona od uzyskania dofinansowania |
* Z uwagi na to, że Zamawiający zamierza ubiegać się o dofinansowanie z rządowego programu „Sportowa Polska” termin realizacji etapu II jest podyktowany przewidywanym terminem składania wniosków, zaś realizacja etapu IV uzyskaniem dofinansowania do realizaacjki inwestycji.
- Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna być sporządzana na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 w formie pisemnej, w języku polskim i zawierać wypełnione i podpisane oświadczenia- załącznik nr 4.
- Warunki udziału w zapytaniu ofertowym
Wykonawca posiada wiedzę, doświadczenie oraz zapewnia wykonanie usługi zgodnie z prawem budowlanym. Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał zlecenie w niezbędny do wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia sposób w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowych sali gimnastycznej lub hali sportowej wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi.
- Miejsce i termin składania ofert
- Ofertę należy przesłać pocztą lub dostarczyć na adres
Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin
do dnia 05.01.2021 do godz. 14:00
Oferty powinny być w zamkniętym nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem:
Oferta na realizację zamówienia pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Radulach o salę gimnastyczną”. Nie otwierać przed dniem 05.01.2021r. godz. 14:00
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- cena: 100%
Ilość punktów dla każdej oferty w kryterium cena: zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
,
gdzie:
C- ilość punktów oferty ocenianej
Cmin.- cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Co- cena oferty ocenianej
- Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawcę cenę brutto w złotych.
- Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dodatkowych oświadczeń i dokumentów przez podpisaniem umowy.
- Zamawiający może nie rozstrzygnąć postępowania lub zmienić zakres zamówienia, jeżeli cena oferty uznanej za najkorzystniejszą przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Warunki wykluczenia
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy:
- Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu.
- Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
- Wykonawca został wykluczony, ponieważ nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie V zapytania.
- Dodatkowe informacje
Osobą do kontaktu w przedmiocie niniejszego zapytania jest
Pani Karolina Rojecka – kwestie merytoryczne
numer telefonu 85 68 69 322, e-mail: karolina.rojecka@umtykocin.pl
Pani Iwona Dworzańczyk – kwestie proceduralne
numer telefonu 85 68 69 323, e-mail: iwona.dworzanczyk@umtykocin.pl
- Załączniki
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowych
Załącznik nr 3 - Istotne postanowienia umowy
Załącznik nr 4 - Oświadczenia Wykonawcy
Załącznik nr 5 – Lokalizacja inwestycji
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pana(i) danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin. Administrator zgodnie z art. 37 ust. 1 RODO wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez adres email: iod@umtykocin.pl.
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
- 6 ust 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w celu ponoszenia wydatków publicznych w sposób celowy i oszczędny, co wymusza stosowanie reguł konkurencyjnych przy wyborze wykonawcy,
- 6 ust 1 lit. b RODO w związku z którym przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione do dostępu do danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty z którymi Administrator podpisał umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres udzielonych gwarancji;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
BURMISTRZ TYKOCINA
MARIUSZ DUDZIŃSKI
Metryka strony