Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumnatcji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pelnienien usługi nadzoru autorskiego dla inwestycji "Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w radulach o salę gimnastyczna".

Tykocin 28.12.2020 r

Oznaczenie sprawy: RNZ.271.2.17.2020

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnieniem usługi nadzoru autorskiego dla inwestycji
„Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Radulach o salę gimnastyczną
”.

 

Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.)

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Tykocin
16–080 Tykocin, ul. 11 Listopada 8,

tel. 85 718 16 27, fax. 85 686 93 12

www.umtykocin.pl

e-mail: sekretariat@umtykocin.pl

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnienie funkcji nadzoru autorskiego dla inwestycji „Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Radulach o salę gimnastyczną” wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi i infrastrukturą techniczną oraz przebudową/rozbudową (w niezbędnym zakresie) istniejących sieci uzbrojenia terenu.

 

Kody ze słownika CPV: 71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

Opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia należy wykonać indywidualny projekt sali gimnastycznej z zapleczem socjalno-technicznym i sanitarnym wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrznymi oraz zewnętrznymi sieciami, zagospodarowaniem terenu, uwzględniając budowę dróg dojazdowych, pożarowych, placu manewrowego, miejsc parkingowych, obiektów małej architektury, zieleni, oświetlenia zewnętrznego.

 

  1. Projekt musi przewidywać zastosowanie rozwiązań technicznych i materiałów zgodnych z wymogami w obiektach stanowiących przedmiot zamówienia. Obiekt winien być przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W projekcie należy zastosować technologie pozwalające na energooszczędność obiektu i niskie koszt utrzymania.
  2. Wymagane jest, aby Wykonawca opatrzył przedmiotową dokumentację w wykaz zawartości dokumentacji. Dodatkowo załączył, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami i normami.
  3. Projektant odpowiada za wady dokumentacji projektowej. Ujawnione wady Projektant zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego.
  4. Zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej terenu w celu uzyskania informacji, które mogą być przydatne dla prawidłowego przygotowania oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Lokalizację i przybliżony zakres przedstawia załącznik graficzny stanowiący załącznik nr 5.
  5. Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym istotnych rozwiązań funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych, a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zmówienia.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania projektu w trakcie jego opracowywania tj. co najmniej jednokrotne spotkanie Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego (dopuszcza się formę spotkania on-line) celem konsultacji rozwiązań projektowych.
  7. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wszystkie prace, które są niezbędne do wykonania zamówienia.

 

Ogólne wytyczne do projektowania:

  1. a) obiekt zlokalizowany będzie na działce o numerze ewidencyjnym 61/24 i 61/15 w Radulach, gmina Tykocin,
  2. b) sala gimnastyczna będzie przeznaczona do przeprowadzania zajęć wychowania fizycznego,
  3. c) obiekt przystosowany będzie do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  4. d) w skład obiektu wejdą co najmniej:
  • sala sportowa o wymiarach 12m x 24m, wysokość sali 6m licząc od poziomu posadzki do najniższego elementu konstrukcji dachu,
  • pomieszczenie dla nauczyciela z zapleczem sanitarno-higienicznym,
  • szatnie,
  • sanitariaty,
  • pomieszczenia na sprzęt sportowy (na sprzęt duży- materace itp., oraz mniejszy- piłki itp.),
  • udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami,
  • system ogrzewania kompatybilny z istniejącą siecią lub uzgodniony z Zamawiającym

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania.

 

  • TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach określonych poniżej, przy czym zamówienie podzielone zostanie na etapy:

 

Etap I

Przeprowadzenie wizji lokalnej i uzgodnienie koncepcji projektowanego budynku z szacunkowym kosztem realizacji zadania

31-01-2021

Etap II*

Wykonanie podstawowych elementów dokumentacji technicznej (zagospodarowanie terenu, główne rzuty poziome i przekroje, opis techniczny przedsięwzięcia, zbiorcze zestawienie kosztów) niezbędne do wniosku o pozwolenie na budowę

15-04-2021

Etap III

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej

30-06-2021

Etap IV*

Prowadzenie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji, w tym uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych oraz bieżące rozwiązywanie ewentualnych problemów wykonawczych

realizacja uzależniona od uzyskania dofinansowania

 

* Z uwagi na to, że Zamawiający zamierza ubiegać się o dofinansowanie z rządowego programu „Sportowa Polska” termin realizacji etapu II jest podyktowany przewidywanym terminem składania wniosków, zaś realizacja etapu IV uzyskaniem dofinansowania do realizaacjki inwestycji.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty

Oferta powinna być sporządzana na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 w formie pisemnej, w języku polskim i zawierać wypełnione i podpisane oświadczenia- załącznik nr 4.

 

  1. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym

Wykonawca posiada wiedzę, doświadczenie oraz zapewnia wykonanie usługi zgodnie z prawem budowlanym. Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał zlecenie w niezbędny do wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia sposób w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowych sali gimnastycznej lub hali sportowej wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert
  2. Ofertę należy przesłać pocztą lub dostarczyć na adres
    Urząd Miejski w Tykocinie, ul. 11 listopada 8, 16-080 Tykocin
    do dnia 05.01.2021 do godz. 14:00

Oferty powinny być w zamkniętym nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem:

Oferta na realizację zamówienia pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Radulach o salę gimnastyczną”. Nie otwierać przed dniem 05.01.2021r. godz. 14:00

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

 

  • Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
  1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

- cena: 100%

Ilość punktów dla każdej oferty w kryterium cena: zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:

 

,


gdzie:

C- ilość punktów oferty ocenianej

Cmin.- cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

Co- cena oferty ocenianej

 

  1. Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawcę cenę brutto w złotych.
  2. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
  3. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  4. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dodatkowych oświadczeń i dokumentów przez podpisaniem umowy.
  5. Zamawiający może nie rozstrzygnąć postępowania lub zmienić zakres zamówienia, jeżeli cena oferty uznanej za najkorzystniejszą przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

  • Warunki wykluczenia

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy:

  1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu.
  2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  4. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
  5. Wykonawca został wykluczony, ponieważ nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie V zapytania.

 

  1. Dodatkowe informacje

Osobą do kontaktu w przedmiocie niniejszego zapytania jest

Pani Karolina Rojecka – kwestie merytoryczne

numer telefonu 85 68 69 322,  e-mail: karolina.rojecka@umtykocin.pl

Pani Iwona Dworzańczyk – kwestie proceduralne

numer telefonu 85 68 69 323,  e-mail: iwona.dworzanczyk@umtykocin.pl

 

  1. Załączniki

Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 - Formularz ofertowych

Załącznik nr 3 - Istotne postanowienia umowy

Załącznik nr 4 - Oświadczenia Wykonawcy

Załącznik nr 5 – Lokalizacja inwestycji

 

 

 

 

 

Klauzula informacyjna:

                Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pana(i) danych osobowych jest Gmina Tykocin, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin. Administrator zgodnie z art. 37 ust. 1 RODO wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez adres email: iod@umtykocin.pl.

Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:

  • 6 ust 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w celu ponoszenia wydatków publicznych w sposób celowy i oszczędny, co wymusza stosowanie reguł konkurencyjnych przy wyborze wykonawcy,
  • 6 ust 1 lit. b RODO w związku z którym przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione do dostępu do danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty z którymi Administrator podpisał umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych;

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres udzielonych gwarancji;

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym.  W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

BURMISTRZ TYKOCINA

MARIUSZ DUDZIŃSKI

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Referat Inwestycyjno Środowiskowy

Data wytworzenia: 2020-12-28

Wprowadzający: Anna Nartowicz

Data modyfikacji: 2021-01-04

Opublikował: Anna Nartowicz

Data publikacji: 2020-12-28