Obwieszczenie z dnia 02.12.2022 r.

BURMISTRZ TYKOCINA

Tykocin, dn. 02 grudnia 2022 r.

 

RIŚ.6220.7.2022.KN

 

 

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

Na podstawie art. 10, art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) oraz art. 73 ust. 1 ustawy
z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek złożony w dniu 14.11.2022 r. przez Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn. „Przebudowa budynku stacji serwisowej dla obsługi agregatów chłodniczych montowanych na pojazdach samochodowych ze zmianą sposobu użytkowania na stację serwisową blacharsko lakierniczą” w lokalizacji Jeżewo Stare, dz. nr ew. 23/7, gm. Tykocin.

Ponadto zawiadamia się o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białymstoku oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Białymstoku z zapytaniem o konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania w/w przedsięwzięcia na środowisko.

Na podstawie art. 35 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) do terminów załatwienia sprawy administracyjnej nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.    

Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć wymienionych
w § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. poz. 1839 z późn. zm.). Organem właściwym do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania oraz wydania wnioskowanej decyzji jest Burmistrz Tykocina.

Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 §1 Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.), polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz składać uwagi i wnioski dotyczące planowanego przedsięwzięcia w  pokoju nr 14 w Referacie Inwestycyjno – Środowiskowym Urzędu Miejskiego w Tykocinie, w godz. 730-1530.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości na okres 14 dni tj. od 02.12.2022 r. do 16.12.2022 r., przez za­mieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Infor­macji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tykocinie: http://bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl/ oraz wywieszenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ul. 11 listopada 8 w dniu 02.12.2022 r.

Zgodnie z art. 49 K.p.a., zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.

 

                                                                                                 Z UP. BURMISTRZA TYKOCINA

Robert Sidorski  

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Miasta i Gminy Tykocin

Wytwarzający/odpowiadający: Karolina Nikitorowicz

Data wytworzenia: 2022-12-02

Wprowadzający: Karolina Nikitorowicz

Data modyfikacji: 2022-12-02

Opublikował: Karolina Nikitorowicz

Data publikacji: 2022-12-02