Program "Czyste Powietrze 2.0"
Informacja w sprawie wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego wydanego w związku z Programem „Czyste Powietrze: 2.0.
Osoba fizyczna, która zamierza złożyć wniosek o przyznanie podwyższonego poziomu dofinansowania do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej do dnia złożenia wniosku powinna uzyskać od wójta, burmistrza lub prezydenta miasta (zgodnie z miejscem jej zamieszkania) zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka jej gospodarstwa domowego.
Z upoważnienia Burmistrza Tykocina stosowne zaświadczenie wystawia Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tykocinie.
Wydanie zaświadczenia następuje na żądanie osoby fizycznej!
Miejsce złożenia wniosku: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tykocinie, ul. Złota 2,
16-080 Tykocin od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Podstawa Prawna:
-
Art. 411 ust. 10g ustawy – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.);
-
Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 02.10.2020 r. w sprawie określenia wzoru żądania wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej oraz wzoru tego zaświadczenia (Dz. U. 2020 r. poz. 1713).
Załączniki:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia – Czyste Powietrze
- RODO – informacja o przetwarzaniu Danych osobowych
Metryka strony